Goodall Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Altså jeg har colin 4, ja ORGINALEN. men den er jo på 4 cd'er så jeg har laget image av alle cd'ene på harddisken slik at det går raskere og innstalere For å si det slik: Det går SINNSYKT mye fortere å innstalere + at cd 1 kan bare stå i cd-brenneren hele tiden. Nå har det kommet dvd-brenner i huset og hvordan er det å legge alle filene fra de 4 cd'ene ut på en dvd? Takler innstalern å skjønne at den ikke trenger cd 2,3 og 4 da? At den bare innstalerer på løpende bånd? Går vel neppe ann å spille fra dvd'en, men går det ann og innstalere? Endret 12. september 2004 av Goodall Lenke til kommentar
Lch Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Du må hacke for å få til det, og det kommer garantert ikke til å funke med alle spill. Det du kan gjøre er å svi over image-filene på en dvd og montere dem opp med Daemon Tools. Det er enkelt og greit. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Bør gå greit å innstalere spillet fra DVDen ja.. Så kan du legge #link til ulovlig materiale slettet av moderator# så du slipper å ha cden i når du spiller.. Endret 12. september 2004 av Afseth Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 hvor ofte innstalerer du colin 4? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 hvor ofte innstalerer du colin 4? litt for ofte hender det blir litt formatering, og jeg følger liksom at jeg må klare å komme i gjennom hele spillet har ikke klart expert karieren enda Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Det dere snakker om er ikke lovlig.... Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Det dere snakker om er ikke lovlig.... eneste ulovlige her er vel den nocd cracken som en referer til her tror jeg + denne quoten under da kansje Du må hacke for å få til det, og det kommer garantert ikke til å funke med alle spill. Det du kan gjøre er å svi over image-filene på en dvd og montere dem opp med Daemon Tools. Det er enkelt og greit. tenkte på at jeg skulle slippe og mounte da, men om jeg må bruke min orginale cd til å spille med gjør ingen ting hvis noen er i tvil om min versjon er ulovlig så bare spør meg om hva som står på side x i manulen så skal jeg skrive det nøyaktig likt til dere jaja, takker for svar, jeg må nesten teste det, legge alle filer ut på dvd'en å se hva som skjer Endret 12. september 2004 av Goodall Lenke til kommentar
capy Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 bruker ikke installeren til colin *.cab filer? hiv alle filene fra alle cd'ene inn i en mappe og brenn hele greien inn på dvd'en, med en crack så klart:) har testet dette med et par spill, men vet ikke om det virker på colin. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Nå blir det litt mye crack og sånt her, så vi stenger den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg