Gisle Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Dere, dette svaret har jeg fått 2 ganger de siste dagene fra Telenor på mail. Les igjennom det , så forstår dere mer om hva det dreier seg om. Jeg har lagt inn noen haker der jeg kommenterer senere: Hei, Prisstruktur på våre tjenester fastsettes av vår markedsavdeling(1), det er dette vi i kundeservice forholder oss til. Per dato foreligger det ingen konkrete planer om prising på ADSL utover hva som allerede er kommunisert ut i markedet. Telenor Plus som internettilbyder, må på den annen side til enhver tid forholde seg til markedet og (2)søker selvsagt kontinuerlig nye måter å øke kostnadseffektivitet. Det er imidlertid ikke tatt noen beslutning på å endre prisene på ADSL. Vurdering av pris er en kontinuerlig prosess som ses i sammenheng med kostnadsbildet og produktutvikling på ADSL.(3) Hvis en eventuell avgjørelse tas, så vil kundene i følge vilkårene få skriftlig varsel to måneder i forkant. Kunder som har bindingstid vil i bindingstiden ikke bli berørt av en eventuell prisøkning.(4) -- Med vennlig hilsen, Ånen Brimsøe Telenor Plus, Kundeservice (1) Jaha ... øhhh .... hva med økonomiavdelingen da? (2) Hadde de forholdt seg til matkedet .... hadde Telenor ADSL 1024/640 vert enerådene i Norge ... og kosta 199,- i måneden! (3) Hvilke produktUTVIKLING?? Ikke fan om det eksisterer produktUTVIKLING på ADSL. (4) Når bindingstiden er over ... bytt til NextGenTel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå