Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor altså! AAarghhh!


Anbefalte innlegg

Dere, dette svaret har jeg fått 2 ganger de siste dagene fra Telenor på mail. Les igjennom det , så forstår dere mer om hva det dreier seg om. Jeg har lagt inn noen haker der jeg kommenterer senere:

 

Hei,

 

Prisstruktur på våre tjenester fastsettes av vår markedsavdeling(1), det er dette vi i kundeservice forholder oss til. Per dato foreligger det ingen konkrete planer om prising på ADSL utover hva som allerede er

kommunisert ut i markedet. Telenor Plus som internettilbyder, må på den

annen side til enhver tid forholde seg til markedet og (2)søker selvsagt

kontinuerlig nye måter å øke kostnadseffektivitet.

 

Det er imidlertid ikke tatt noen beslutning på å endre prisene på ADSL.

Vurdering av pris er en kontinuerlig prosess som ses i sammenheng med

kostnadsbildet og produktutvikling på ADSL.(3)

 

Hvis en eventuell avgjørelse tas, så vil kundene i følge vilkårene få skriftlig varsel to måneder i forkant. Kunder som har bindingstid vil i bindingstiden ikke bli berørt av en eventuell prisøkning.(4)

 

--

Med vennlig hilsen,

 

Ånen Brimsøe

Telenor Plus, Kundeservice

 

(1) Jaha ... øhhh .... hva med økonomiavdelingen da?

(2) Hadde de forholdt seg til matkedet .... hadde Telenor ADSL 1024/640 vert enerådene i Norge ... og kosta 199,- i måneden!

(3) Hvilke produktUTVIKLING?? Ikke fan om det eksisterer produktUTVIKLING på ADSL.

(4) Når bindingstiden er over ... bytt til NextGenTel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...