Nitrius Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) okay har 3 bokmerke filer nå, som jeg vil gjerne ha inn i firefox, har masse bokmerker, og jeg vil helst ikke miste dem. Se bilde. Hva må jeg gjøre får å få bokmerkene inn i firefox? har prøvd å importere dem inn i IE også over til firefox men det går ikke. For vær gang jeg prøver å importere dem inn i IE så står det ugylding bokmerke fil Noen som vet hva jeg kan gjøre? det er mist 200 bokmerker det er snakk om her, som jeg absulott ikke vil miste. Setter veldig stor pris på om noen hadde hjulpet meg! Edit: la med bokmerke filen som jeg gjerne vil laste opp i firefox, håper noe kan se på den og kansje se om det er noe feil i koden eller noe... Endret 12. september 2004 av remy5 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Sry for at jeg bumber posten så tidlig, mendet er veldig viktig for meg at jeg får disse bokmerkene inn i firefox. Blir et jævlig slit viss jeg må legge inn alt på nytt :-/ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) kan du ikke bare importere direkte inn i firefox? er det firefox bookmarks fra før du har i 3 forskjellige filer? evt prøvd å finne bookmark fila til firefox (skult mappe under application data i documents & settings), og bare kopiere deler av fila inn i denne? (sånn at du beholder syntax i orden når du gjør det..?) Endret 12. september 2004 av MrLee Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Prøvd alt nå, ikke noe hell i det hele tatt :-/ får legge inn manuelt da, blir jo kvitt masse dritt bokmerker å da så, men uansett. Vis noen skulle hatt peiling på dette vært borti det før og ordna det, si ifra, hadde blitt veldig glad da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå