Datanerd01 Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Heisann folkens! Skal på LAN om en uke og trenger LAN-spill.... det kan vere hvilken som helst slags spill.... har f.eks gode gamle Rune som vi skal spille,så det kan vere hvilket som helst slags spill dere foreslår... med det mener jeg at det ikke trenger vere nye spill Takker for alle forslag! Lenke til kommentar
highlander Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 - Quake forever på lan. - CS - Doom3 - WarCraft III TFT Lenke til kommentar
Datanerd01 Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 I ALL VERDEN!! KJAPPESTE SVAR JEG EVER HAR FÅTT!! FIKK NESTEN HJERTEATTACK! Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 -CS -DC mine favoritter Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 - Swat 3 - Call of Duty - Battlefield - Counter-Strike - Warcraft 3 - Starcraft Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Trackmania Natural Selection(visst dere vil spille et spill der dere må overleve med hjelp fra hverandre(HL Mod)) Battlefield Desert combat Global operations Generals Generals zero hour Red alert Red alert 2 Red alert: Yuri`s revenge Farcry bare ei lita liste Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 kor mange dykk er? er ikkje like kjekt å spele battlefield med bare 2 spelarar. Lenke til kommentar
Datanerd01 Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Vi blir bare 6 stk me data, så bring it on visst dere har flere forslag! Takker for alle gode forslag! Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 -CS er vel mer eller mindre et must -Red Alert 2, morro å spille på lan -Battlefield 1942, liker ikke DC Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Hmm.. La oss se, vel, Sacred og/eller Diablo 2 LoD er alltid morsomt på LAN, ettersom spillene ofte varer i en god stund, og dere kan hjelpe hverandre oppover. Soldat er også et artig småLAN spill, du løper/flyr rundt på forskjellige brett i 2d for å skyte ned motstanderene dine. Kjempe morsomt. Battlefield og CS og disse spillene egner seg ikke så bra med så få spillere i mine øyne, men Quake 3 derimot, strålende når man ikke er så mange, pga. de aller fleste brettene er veldig små. Collin Mcrae Rally 04 eller Richard Burns Rally er morsomt på LAN, om å gjøre å få beste tid osv. Jepp, det var de spillene jeg hadde å "by" på, en liten oppsumering: - Sacred - Diablo 2 LoD - Soldat - Quake 3 Arena - Collin Mcrae Rally 04 - Richard Burns Rally Der ja. Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Deer Hunter 2004, Tetrinet og Teikne-spelet på jipii.no :D (Alle spela har forutsetning at du er overtrøtt) Endret 12. september 2004 av Denethor Lenke til kommentar
ttt Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) NOLF 1&2 kan vere vert å prøve. delta force serien (vil anbefale land warrior) er artig. rainbow six: raven shield er artig, spesielt coop. Endret 14. september 2004 av ttt Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 WormsWorldParty 2...! Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Rise of Nations....CS er jo en klassiker tja....battlefield vietnam over nett (ghoste) Generals + Zero Hour.... Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Little fighter og soldat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå