GOMP Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Heisann! Jeg har en D-Link DBT-120. Jeg har fått meg ny data for ikke så lenge siden. BT adapteren funker ikke på den nye om det smeller. Får ikke kontakt med T610'en min. Har prøvd flere drivere. Har Service Pack 2 hvis det har noe å si... Jeg får ingen kontakt verken på dataen eller på mobilen. Pc'en finner adapteren og alt det der,.. Men ingen kommunikasjon. Hilfe! Lenke til kommentar
Musty Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 funker helt fint her.. har du installert driveren som fulgte med? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Fulgt bruksanvsningen nøye? Noen ganger må du instalere driverne før bt adapteret. Jeg hadde samme problem med min MSI pc2pc tror jeg den het. Reinstalert alt av driveereo g kjør driver cleaner. Ogsåtar du ut usben, instalerer driverne, og så restarter du, og putter inn adapteret Lenke til kommentar
GOMP Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Jeg har prøvd driverne fra cd'en som følgte med ja. Har også prøvd å oppgradere disse. Skal prøve med driver cleaner... Lenke til kommentar
GOMP Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Hvilken Driver Cleaner btw? Ingen wadcom eller d-link produkter i Driver Cleaner 3.0 som jeg bruker. Ska prøve å restarte osv Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Glem drivercleaner. Vet ikke om den tar d-link dirvere. Men prøv å instaler driverne før du puter inn usb modulen. Etter at du har fjernet alle spor etter driveren. Også fjernte den i enhetsbehandling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå