Akise Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Jeg bestillte 2 stk. POV 6800GT for 2 uker siden fra Netshop.no Det ene til meg selv og det andre til en kompis. Først sluttet bare mitt å virke etter 1 og 1/2 uke, PC'n nektet å starte opp og det luktet svidd av den ene molex kontakten. Nå, 3 dager etterpå skjedde det samme med komisen min sitt kort.. Av og til låste PC'n seg, og det ble bare mange store kvadrater på 2 cm, med uklare farger. Jeg sendte inn mitt kort for 3 dager siden.. nå må jeg sende inn kompisen min sitt. Ingen av oss har gjort noen fysiske modifikasjoner av kortene. Har noen hørt om slikt før, og hva tror dere netshop.no kommer til å gjøre? Hilsen to frustrerte gamere. Lenke til kommentar
Daguerreo Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Du sier fysiske modifikasjoner?? Har dere klokket kortene??, for det kan ha alt å si. Lenke til kommentar
Daguerreo Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Da skal det egentlig ikke være noe problem å få nytt... Gikk fint for meg å levere inn mitt 9800pro da det plutselig takket for seg. Men skjønner frustrasjonen deres Kjipe greier... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Er vel det man kan kalle maks uflaks. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Det var da en utrolig uklar feil. Nvidia sier: Lenke til kommentar
Akise Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Noen som har noen erfaring med hvor lang tid Netshop bruker på retursaker.. sitter her med ett 9200SE nå, kan ikke spille en dritt.. kompis med MX440. Håper de ikke bruker for lang tid *edit: leif* Endret 12. september 2004 av -spyder- Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Om netshop er ved sitt gode gamle jeg, så tar det maks 1 uke ville jeg tro Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Ifølge profilen din har du ett overklokket system... ganske så mye faktisk. Du (og kameraten) har vel ikke skrudd opp APG-volt for mye? Mener det kan "svi" ett skjermkort dersom man går for langt her.. (og ikke alle skjermkort tåler like mye i så henseende). Sjekk det ut ihvertfall, så du ikke får samme problem pånytt når du får nytt kort tilsendt.. Lenke til kommentar
Akise Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Jeg har ikke stillt på AGP volt, hvorfor skulle jeg gjøre det når jeg ikke har overklokket det? Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Ifølge profilen din har du ett overklokket system... ganske så mye faktisk.Du (og kameraten) har vel ikke skrudd opp APG-volt for mye? Mener det kan "svi" ett skjermkort dersom man går for langt her.. (og ikke alle skjermkort tåler like mye i så henseende). Sjekk det ut ihvertfall, så du ikke får samme problem pånytt når du får nytt kort tilsendt.. Står ingenting om at han har klokket GT'kortet da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå