Rockmann Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) http://www.mikkel16.1go.dk/index.php Min hjemmeside sammen med en kamerat det er forum der registrer dere a Please takk hva synes dere ? på forhånd takk kan dere si ting som kan bli gjort bedre ? hva synes dere om designet ? Endret 12. september 2004 av Rockmann Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 1: Aldri i livet om jeg registrerer meg på et forum på kommando. Hadde du bare spurt om designet så kanskje, men nå er det iallefall ingen mulighet. 2: Hva synes jeg? Tja, det er et helt standard forum, hva vil du ha kommentarer på? Lenke til kommentar
abrj Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Et forum er da ikke så vanskelig å få satt opp, er det? Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Nei. Dette var nok mest ment som reklame tror jeg.. Endret 12. september 2004 av Stish Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Nei, jeg registrerer meg ikke. Og hva mer kan vi hjelpe deg med? Lenke til kommentar
toss Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 hva med å bytte header? beste rådet jeg kan gi.. har du laget skinnet selv? siden du spør om tips til forbedring? ikke registrert meg heller Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Tror han har laget skinnet selv, i såfall så er det litt bra (men jeg registrerer meg fortsatt ikke ) Lenke til kommentar
toss Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 er ikke verst om han har lagd det selv, men hvorfor ikke bruke http://www.invisionfree.com ?? Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 jeg har laget skinnet selv ja Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 jeg har laget skinnet selv ja Jammen daså! Det kom litt uklart fram i det første innlegget ditt skjønner du Det ser helt kurant ut. Minner meg kanskje litt for mye om standard skins. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Enkelt og godt skin :-) Litt dårlig kvalitet på header-bilde? Endret 12. september 2004 av Gimper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå