Selvbyggern Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Er denne skjermen noe å vudere? Lenke til kommentar
highlander Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Helt klart :=) Lenke til kommentar
karl hungus Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 eneste problemet med den skjermen er at den ikke har DVI-inngang, ellers er den knall valuta for pengene! Lenke til kommentar
Musty Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 jeg hadde en sånn på lån i noen dager her, og det som skuffet meg mest med den var den tragiske standen til den. Den var veldig vinglete, slik at med litt kjapp bevegelse av musen så ristet hele skjermen voldsomt (har nok litt med pulten å gjøre også). Justeringsmulighetene var også veeeeeldig begrenset..jeg hadde likt å få stillt den litt høyere/lavere enn det var mulig... men det var for all del en god skjerm, men jeg tror ikke det blir den jeg kjøper når jeg kjøper lcd neste mnd.. Lenke til kommentar
arr1000 Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Jeg har nettopp kjøpt Samsung 710N selv, og er fornøyd. Var i tvil om jeg skulle velge denne skjermen fordi den ikke hadde DVI inngang, men kan ikke se hva som kunne bli bedre. Skjermen er sylskarp, perfekt geometri, meget god kontrast og ikke etterslep i spill. Skjermen min står stabilt på skrivebordet, tror nok at det er skrivepulten til Musty som er problemet. Lenke til kommentar
Selvbyggern Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 det var godt å høre arr1000, siden jeg har nettopp bestilt en selv og det var ikke mulig å angre på kjøpet. PS: Var det gode farger på skjermen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Fargene er fine de. Har skjermen selv og er virkelig fornøyd! Lenke til kommentar
arr1000 Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Fargene virker for meg riktige. Leste på en test av skjermen at fargene kunne være noe blasse, men jeg synes at fargene er naturtro. Skjermen er lyssterk så jeg har justert ned lysstyrken mye. Lenke til kommentar
LaDdeR Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 her jeg jobber, plasserte jeg nettop ut 2 av disse skjermene. eneste minus er jo ingen dvi utgang, men jeg fikk velidg lyst på en slik ja et skikkelig bra valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå