Helloo Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Noen få spørsmål ang bluetooth på s65: 1. Er det bedre å bruke BT enn datakabel til pc? 2. Kan FW lastes ned via BT? 3. Har hørt at man kan koble bluetooth til pc, og se bilder o.l på tv'n fra mobilen.. Er dette mulig? Takk for svar! Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Hei, 1. Tja, du slipper stress med å koble på en kabel, tlf kan ligger hvor som helst innen 10 meter fra pc, samt at denne kan du bruke på framtidig mobil tlf eller andre dingsbomser, feks pc/pda ect (det er ikke alltid raskere med BT) 2. Nei, FW krever at tlf er "av" når dette gjøres og da virker ikke BT 3. via BT får du en FTP tilgang til tlf, men det finnes egne BT adaptere til tv. feks Nokia dings som kobler BT og TV sammen Lenke til kommentar
Helloo Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Takk for dette svaret!! Tror ikke jeg skaffer bluetooth om jeg ikke kan fixe FW.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 den har BT enten du vil ha den eller ikke Lenke til kommentar
Helloo Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Mente at jeg ikke skaffer bluetooth til pc'en... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 vet ikke hva slags data du har, men "alle" bærbare dataer har infrarød Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå