Geir M Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Så klumpete og usymetrisk. Men alikevel så søt Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Mr. olympia er korrupt spørr du meg, rart at folk som Ronnie Coleman vinner 8x på rad, når du har Jay Cutler som 1. har større volum 2. bedre symetri + harmoni(magen iforhold til bryst f.eks.) 3. Ronnie Coleman har jo ikke six eller eight pack, men four pack som ser helt latterlig ut iforhold til brystet og skuldene. 6457759[/snapback] Både punkt 1. og 2. er høyst diskutable, for ikke å si feilaktige. Enig i at coleman ikke har verdens kuleste mage, men det er genetisk og bare en muskelgruppe. 6471278[/snapback] Jeg syns å at Jay Cutler er bedre enn Coleman. Endret 11. juli 2006 av Hyrlen Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 "The Walking Eclipse" - Orville Burke Var en veldig lovende bodybuilder som mange mente kunne ha vippet Big Ron av tronen. Han havnet dessverre i koma etter en opprasjon av en avrevet triceps. Han kom ut av komaen, men han ble vist alderig helt frisk. Her er en bra liten film av han. Sjekk forholdet mellom ryggen og livet. Helt sykt. FILM Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Mr. olympia er korrupt spørr du meg, rart at folk som Ronnie Coleman vinner 8x på rad, når du har Jay Cutler som 1. har større volum 2. bedre symetri + harmoni(magen iforhold til bryst f.eks.) 3. Ronnie Coleman har jo ikke six eller eight pack, men four pack som ser helt latterlig ut iforhold til brystet og skuldene. 6457759[/snapback] Jay Cutler har flottere proporsjoner enn Coleman, det er vel de fleste enige i. Coleman har allikevel større volum, spesielt i beina. Av genetiske årsaker kan ikke alle bygge six-pack, og dette er ikke Coleman alene om, verken Schwarzenegger, eller Zane kunne det heller. At Coleman har kulemage skyldes bruk av HGH og insulin, som ikke kan spores. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 At Coleman har kulemage skyldes bruk av HGH og insulin, som ikke kan spores. 6484006[/snapback] Dette er vell bare påstander. Viss du ser på mengden mat dagens bodybuildere spiser offseason, kontra for 30 år siden. Er det mange som mener dagens mager er et resultat av dette. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 At Coleman har kulemage skyldes bruk av HGH og insulin, som ikke kan spores. 6484006[/snapback] Dette er vell bare påstander. Viss du ser på mengden mat dagens bodybuildere spiser offseason, kontra for 30 år siden. Er det mange som mener dagens mager er et resultat av dette. 6485129[/snapback] At bodybuildere går opp noe sykt off-season, legger ingen skjul på, men man kan da ikke bli like svær som Coleman og samtidig være rein? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 hverken coleman, ruhl eller cutler er reine. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 hverken coleman, ruhl eller cutler er reine. 6487692[/snapback] Ingen i eliten er reine. Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Orville Burke var huuge Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 At Coleman har kulemage skyldes bruk av HGH og insulin, som ikke kan spores. 6484006[/snapback] Dette er vell bare påstander. Viss du ser på mengden mat dagens bodybuildere spiser offseason, kontra for 30 år siden. Er det mange som mener dagens mager er et resultat av dette. 6485129[/snapback] At bodybuildere går opp noe sykt off-season, legger ingen skjul på, men man kan da ikke bli like svær som Coleman og samtidig være rein? 6485930[/snapback] Nei nei, jeg mener selvfølgelig ikke disse er reine. Disse karene burker det meste av det som er, det eneste jeg mente var at det ikke er HGH og insulin som fører til disse klumpete magene. Jeg mente at disse spiser så utrolig menger med mat at dette går utover utvikling av magen. Det er jo ikke magemusklene som har blitt så mye større i de siste årene, det er vel heller det på innsiden. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Riktig, men HGH kombinert med insulin får indre organer til å vokse. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Riktig, men HGH kombinert med insulin får indre organer til å vokse. 6492901[/snapback] Nja, men ikke nok til å få de magene der, men dette er det mange meninger om, og dette er vell neppe riktig sted å diskutere dette Legger ved bilder av en stor legende. Sergio “The Myth” Oliva. Mr. Olympia vinner i 1967,68 og 69. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Sergio har helsikkes svære overarmer! Mener å ha lest at overarmene hans var 20" FØR han strammet, og det er mer enn både Schwarzenegger og Coleman. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Greg Kovacs on-season: Off-season: Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Lee Priest Like bra armer som Sergio? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Greg Kovacs on-season: Off-season: 6512687[/snapback] Det er det sykeste jeg har sett, trodde ikke de var så, så... feite off-season Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Lee Priest Like bra armer som Sergio? 6513430[/snapback] 22" er ganske ekstremt for en som ikke er mer enn 163 cm høy. Kris Dim: Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Etter å ha sett Martin Kjellstrøm på Iform med Thomas, måtte jeg bare google litt bilder Litt off-season posing, jeg digger det. Ser så mye mer koslig ut Tro meg dere vil ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå