Dr.X Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Man må vel ha en brukerkonto på det forumet du linket til for å kunne se bildet? Oisann, det glemte jeg Lenke til kommentar
Camron Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 coleman *wannabe coleman * Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Hadde jeg kunne valgt hadde jeg nok ville vært Kevin Levrone, han er dritrå Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) kevin levrone: mariusz pudzianowski, polsk strongman flex wheeler: Endret 5. oktober 2004 av M`kululu Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg syntes kevin er den som har best kropp... Den ser ikke så oppblåst ut Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 dorian yates: framgang Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Dette må være en av de merkeligste trådene i hele forumet. Men satan så mange svære folk det er her. De ser jo ikke ekte ut en gang Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Dette må være en av de merkeligste trådene i hele forumet. Men satan så mange svære folk det er her. De ser jo ikke ekte ut en gang Hehe, syns ikke den er så rar jeg.. Men ontopic: Flex Wheeler hadde jeg helt glemt Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Ikke rar? du har laget en post om de største muskelmassene du kan finne. Men men, det er nå bare min mening. Men for all del, syns den er morsom, men bare litt rar. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Snakker vi ARMER eller ?? Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 En ting jeg lurer på, hvor lang tid tar det å få bygget opp en slik syk kropp? som er så svære at til og med ryggen din har kløft? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) En ting jeg lurer på, hvor lang tid tar det å få bygget opp en slik syk kropp? som er så svære at til og med ryggen din har kløft? Mr. Olympia kropp tar ca 8-12 år (minst) å bygge hvis du trener riktig og spiser riktig og supplerer med litt annet kos Endret 5. oktober 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 En ting jeg lurer på, hvor lang tid tar det å få bygget opp en slik syk kropp? som er så svære at til og med ryggen din har kløft? Tipper de fleste her har bedrevet bol Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 ALLE her utenom de fitnessgutta på forige side er bola ned til gudveithva Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Hva skjer viss disse bare slutter å trene? Blir de bare j**** feite? Endret 5. oktober 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 godt spm, blir de bare til en fettklump? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Tror ikke muskelmassen omdanner seg til fett nei. De blir vel bare mindre muskuløse. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Mister nok bare noe av muskelmassen gitt.. Men trukke' de gutta her plutselig hadde slutta å trene uansett, de er jo avhengig Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) det er en jævli irriterende myte, at alle tror musklene blir til fett, de forsvinner bare sakte. nasser el sonbaty: Endret 6. oktober 2004 av M`kululu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå