Gå til innhold

Bodybuilding - Bilder av eliten [56k Warning]


Dr.X

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo veldig typisk misunnelige småknotter å rope ut "steroider" med det første de ser en kar med mer muskler enn seg selv..

 

Mange av BBs tar steroider, men selv om du bruker aldri så mye bol så må du fortsatt trene hardt og enda litt hardere. AS er ikke noe som over natta gir deg 100kilo muskler, som noen av dere tydeligvis tror..

 

Forsvarer ikke bruken av anabole steroider, men skal man kritisere andre bør man i så fall ha alle fakta på bordet selv..

Lenke til kommentar

Må si at moderatorene ikke er særlig flinke til å fjerne usaklige poster som kun handler om at kroppsbygging ser jævlig ut, tom waits for alice pleide å gjøre det, så det er synd at han ikke er moderator lenger. Faktum er at vi kan legge ut torrents, og diskutere Tord Company i denne tråden uten at moderatorene reagerer.

Lenke til kommentar

Hvorfor er så mange av de "store" byggerne godt over 40? Man ser jo alltid bilder av karene på forsiden av BB-blader eller fitnessblader, de ser jo godt over 40 ut alle sammen..er det ikke noe miljø blant yngre folk for å se ut som supertanks lengre? Coleman&Co er jo ikke akkurat unggutter lengre.

Lenke til kommentar

Grunnen til at Arnold ble likt den gangen tror jeg var pga. hans fine og glatte muskelatur. Minimalt ble blodårer når han ikke strammet. Beste muskeldelene på Arnold vil jeg si er brystet og magen. Magen spesiellt er ekstrem bra.

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Grunnen til at Arnold ble likt den gangen tror jeg var pga. hans fine og glatte muskelatur. Minimalt ble blodårer når han ikke strammet. Beste muskeldelene på Arnold vil jeg si er brystet og magen. Magen spesiellt er ekstrem bra.

6270898[/snapback]

Jeg syns alt er ekstremt bra, bortsett fra lårene. Mannen har fantastiske gener.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...