anon12234 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Jay er rå. anbefaler filmen hans "New and improved" el no. synd at han er i ca samme aldersgruppe som coleman, og coleman ligger et steg framfor han hele tiden. jeg unner han en mr. Olympia tittel. mannen lever for BB Endret 7. juni 2006 av Henrik2k Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 jeg mener Jay er grommere enn Coleman når man ser på overkroppen. Bare ryggen og lårene er dårligere. Å ryggen til Coleman er så fantastisk rå! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Når man ser på bildene av arnie så stiller det alt annet i skyggen egentlig! Eneste som kommer nær er dexter etter min mening Lenke til kommentar
Camron Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Enig med deg Dr.! De andre gutta blir for store (/les lubne)... Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Når man ser på bildene av arnie så stiller det alt annet i skyggen egentlig! Eneste som kommer nær er dexter etter min mening 6264499[/snapback] For all del ikke ikke glem Frank Zane Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Når man ser på bildene av arnie så stiller det alt annet i skyggen egentlig! Eneste som kommer nær er dexter etter min mening 6264499[/snapback] Sergio da Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=90...0223477&q=beine Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 utrolig store bein, men så ikke mye praktisk ut Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Det er jo veldig typisk misunnelige småknotter å rope ut "steroider" med det første de ser en kar med mer muskler enn seg selv.. Mange av BBs tar steroider, men selv om du bruker aldri så mye bol så må du fortsatt trene hardt og enda litt hardere. AS er ikke noe som over natta gir deg 100kilo muskler, som noen av dere tydeligvis tror.. Forsvarer ikke bruken av anabole steroider, men skal man kritisere andre bør man i så fall ha alle fakta på bordet selv.. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Må si at moderatorene ikke er særlig flinke til å fjerne usaklige poster som kun handler om at kroppsbygging ser jævlig ut, tom waits for alice pleide å gjøre det, så det er synd at han ikke er moderator lenger. Faktum er at vi kan legge ut torrents, og diskutere Tord Company i denne tråden uten at moderatorene reagerer. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Då har eg fjerna nokre usakelege innlegg og diskusjonen rundt desse. superseven: Skal prøve å vere raskare ute med å fjerne usakelege innlegg i denne tråden i framtida. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Takker ttt http://www.youtube.com/watch?v=t7z-a0HtdPQ&search=ferrigno Sjekk ut alle Arnold Versus Lou, old school! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Fin film! Hva sa treneren til Lou til han? At han skulle ta noe medisin, for så å vokse? Fikk det ikke helt med meg. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Er det ikke bare klipp fra Pumping Iron som er satt sammen litt mer spennende? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Er det ikke bare klipp fra Pumping Iron som er satt sammen litt mer spennende? 6270747[/snapback] mistenkelig likt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Hvorfor er så mange av de "store" byggerne godt over 40? Man ser jo alltid bilder av karene på forsiden av BB-blader eller fitnessblader, de ser jo godt over 40 ut alle sammen..er det ikke noe miljø blant yngre folk for å se ut som supertanks lengre? Coleman&Co er jo ikke akkurat unggutter lengre. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Det er pumping iron ja, har den filmen liggende selv. Rå! Veldig motiverende. Kjøpte forresten inn "Vault" fra San Nutrition som skal testes framover. Må bare bli ferdig med neste ukes skolegang, blir mye slit da. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jo lengre du træner, jo større muskler får du. enkelt og greit. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Grunnen til at Arnold ble likt den gangen tror jeg var pga. hans fine og glatte muskelatur. Minimalt ble blodårer når han ikke strammet. Beste muskeldelene på Arnold vil jeg si er brystet og magen. Magen spesiellt er ekstrem bra. Endret 8. juni 2006 av onyX Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Grunnen til at Arnold ble likt den gangen tror jeg var pga. hans fine og glatte muskelatur. Minimalt ble blodårer når han ikke strammet. Beste muskeldelene på Arnold vil jeg si er brystet og magen. Magen spesiellt er ekstrem bra. 6270898[/snapback] Jeg syns alt er ekstremt bra, bortsett fra lårene. Mannen har fantastiske gener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå