Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Bodybuilding - Bilder av eliten [56k Warning]

Dr.X

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er bare kvalmt !

ExiCi

6149560[/snapback]

Venligst slutt å spamme tråden med slike evneveike kommentarer. Kroppsbygging er en sport på lik linje med fotball.

6150186[/snapback]

Dette må være den eneste sporten som er på lik linje med all annen sport, der det er lov å ta så mange "medikamenter" :roll:

6150999[/snapback]

Du er naiv om du tror at alle fotballspillere er reine. Flere byggere ryker ut på dopingtester, men flere doper seg på HGH, som ikke kan spores. Det eneste anabole steroidet som er lovlig i Mr. Olympia er stanozolol.

Lenke til kommentar
Det er bare kvalmt !

ExiCi

6149560[/snapback]

Venligst slutt å spamme tråden med slike evneveike kommentarer. Kroppsbygging er en sport på lik linje med fotball.

6150186[/snapback]

Dette må være den eneste sporten som er på lik linje med all annen sport, der det er lov å ta så mange "medikamenter" :roll:

6150999[/snapback]

Du er naiv om du tror at alle fotballspillere er reine. Flere byggere ryker ut på dopingtester, men flere doper seg på HGH, som ikke kan spores. Det eneste anabole steroidet som er lovlig i Mr. Olympia er stanozolol.

6151253[/snapback]

Dopingtester i Mr. Olympia er vell ikke det som forekommer hyppigst akuratt. De bruker ganske mye mer en de stoffene du nevner, og de blir ikke testet.

Alle idretter bruker "medikamenter", noe annet er bare navit og dumt å tro, Alle sporter har tilfeller av dette.

Endret av kengdal
Lenke til kommentar

Argh! Så et bilde i dag av en bodybuilder. Må være det sykeste jeg har av disse folkene. Musklene som går fra nakken til skuldrene var like store som hodet mitt. Dere har sikkert sett det før, men det er første gang jeg har blitt fascinert av noen av disse menneskene. *Lete etter bilde*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...