Gå til innhold

Bodybuilding - Bilder av eliten [56k Warning]


Dr.X

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"eliten" innen kropsbygning er de styggeste og mest vemmelige utseende mennesker jeg har sett på lenge, nå kommer det til å bli lenge til neste gang jeg ser så stygge folk :sick: fysj, ødelegge kroppen sin :ermm:

6144167[/snapback]

 

Tasser som deg er vel det styggeste og mest vemmelige de ser og, så det går vel opp i opp :)

Lenke til kommentar
arm musklene til arnold ser mye bedre ut en karn på venstre.

De ser nesten litt skrøplige ut i forhold ( på venstre karn )

Bortsett fra den siste delen av armen hans. Det er jo fotballer. ( veit ikke hva den muskelen heter, men den som er "over" albuen.

6144111[/snapback]

Noe som ikke stemmer med det bildet. Tror da at Coleman skal ha større armer enn det arnie hadde på sin tid.

Lenke til kommentar
arm musklene til arnold ser mye bedre ut en karn på venstre.

De ser nesten litt skrøplige ut i forhold ( på venstre karn )

Bortsett fra den siste delen av armen hans. Det er jo fotballer. ( veit ikke hva den muskelen heter, men den som er "over" albuen.

6144111[/snapback]

Noe som ikke stemmer med det bildet. Tror da at Coleman skal ha større armer enn det arnie hadde på sin tid.

6145875[/snapback]

 

Bildet av Coleman er fra 2002, da hadde han 22" overarmer, slik som Arnold. Coleman har sluttet å måle overarmene i dag, men de måler visst nok 24".

 

Det ser ut som om Arnie har større brystmuskler enn Coleman, også på nye bilder.

Lenke til kommentar
arm musklene til arnold ser mye bedre ut en karn på venstre.

De ser nesten litt skrøplige ut i forhold ( på venstre karn )

Bortsett fra den siste delen av armen hans. Det er jo fotballer. ( veit ikke hva den muskelen heter, men den som er "over" albuen.

6144111[/snapback]

Noe som ikke stemmer med det bildet. Tror da at Coleman skal ha større armer enn det arnie hadde på sin tid.

6145875[/snapback]

 

Bildet av Coleman er fra 2002, da hadde han 22" overarmer, slik som Arnold. Coleman har sluttet å måle overarmene i dag, men de måler visst nok 24".

 

Det ser ut som om Arnie har større brystmuskler enn Coleman, også på nye bilder.

6146475[/snapback]

Så satser jo Coleman også på større peaks enn det Arnold gjorde. Å målene er jo peak til peak. I ren masse på overarmene mener jeg at Arnold var større.

Lenke til kommentar
"eliten" innen kropsbygning er de styggeste og mest vemmelige utseende mennesker jeg har sett på lenge, nå kommer det til å bli lenge til neste gang jeg ser så stygge folk :sick: fysj, ødelegge kroppen sin :ermm:

6144167[/snapback]

 

Tasser som deg er vel det styggeste og mest vemmelige de ser og, så det går vel opp i opp :)

6145690[/snapback]

 

haha, for et artig svar :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...