Gå til innhold

Bodybuilding - Bilder av eliten [56k Warning]


Dr.X

Anbefalte innlegg

Nå har jeg da innrømt at jeg gjør dette for å provosere. :) Men for ikke å få denne tråden stengt, slenger jeg inn et ontopic bilde av en stgg, sterk, fæl fyr.

 

post-38745-1143918452_thumb.jpg

Haha! Det ser bare så utrolig dumt ut. :!:

 

Edit: Se nøye på bildet igjen. Se på skulderpartiet. Det ser ut som det er en vanlig fyr som har stilt seg bak en av de plakatene på forskjellige sikus etc. :!: Nå sitter han liksom og "chiller".

Endret av Deathie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er viktig å ha alle blodårene på utsiden av kroppen skjønner jeg.

5851249[/snapback]

Større muskler trenger mer blod, dermed større blodårer.

 

Deathie, hva er vitsen? ikke alle har samme livfilisofi som deg. Å det med kostholdet, hva faen er det du prater om?

Lenke til kommentar
Har jeg ikke lov å ytre mine meninger lengre heller nå? Hva slags forum er dette?

 

Noen som har bilde av Coleman, eller et annet slikt vesen, når de ikke strammer musklene sine?

5852927[/snapback]

 

Selvfølgelig får du lov til det, men du uttaler deg da temmelig bastant.. Selvfølgelig har ikke BB det sunneste kostholdet over tid, men å påstå at det er det verste en mann kan får i seg er vel å ta litt hardt i?

Lenke til kommentar
Har jeg ikke lov å ytre mine meninger lengre heller nå? Hva slags forum er dette?

 

Noen som har bilde av Coleman, eller et annet slikt vesen, når de ikke strammer musklene sine?

5852927[/snapback]

 

Joda, men ut i fra det jeg har lest lever BB'ene ganske sunt. Eller de prøver ihvertfall. De skal for eksempel spise nok av vitaminer og riktige fettsyrer, lite raske karbohydrater og fast food, mye kylling og annet magert kjøtt. Synes ikke akkurat det er så usunt. Greit nok at du sier ting for å provosere. Men det blir for dumt at du skal skråsikkert uttale deg om ting du ikke har litt peiling på en gang.

 

Men for all del BB'ene gjør andre ting som ikke er så veldig sunt akkurat. Men det går vel ikke akkurat under kategorien kosthold :p

Lenke til kommentar

Deathie.. syns det bildet du la ut var helt konge jeg :tease: klart ikke alle liker det samme, men bare kom å provoser du, men kom i det minste med fakta slik at vi andre (som faktiskt følger med på tråden) har noe av interesse å lese. ser du er 18 år og du liker film og damer (hmm damer :hmm: ) men greit! du viser mye av deg selv når du begynner å tenke big brother når du hører BB'ene. hva mener du med dere som er så store og tøffe ?

 

on topic

 

300px-Arnold-flexing.jpg

 

favoritt bilde av arnold :love::thumbup:

Lenke til kommentar
Deathie.. ser du er 18 år og du liker film og damer (hmm damer :hmm: ) men greit! du viser mye av deg selv når du begynner å tenke big brother når du hører BB'ene.

Hvorfor dra inn interessene mine? :dontgetit: Og hvis du lurte, så har jeg aldri sett mer enn 10 min i strekk på Big Brother, så skjønner ikke helt hva du vil fram til. Fortell meg heller hva BB'ene er, i steden for å komme med forhastede konklusjoner. Regner med det er en muskelgrupp av noe slag, men jeg har dessverre ikke pugget de latinske navnene på musklene. Gluteus Maximus kan jeg allikevel. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...