Gå til innhold

Bodybuilding - Bilder av eliten [56k Warning]


Dr.X

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Suicide > Bole

5847534[/snapback]

Hvorfor? Det går an å bruke 'bol' uten å overdrive også.

Personlig kan jeg ikke akkurat si jeg kunne ønske å ha en slik kropp.

Kroppen til Frank Shamrock hadde holdt i massevis (han er så jævelig heit!), ferdighetene hans også da. :p

 

Men det er fryktelig imponerende at det i det hele tatt er mulig å bli sånn, og at de velger å ofre alt på å oppfylle drømmen om å bli størst mulig. :)

Lenke til kommentar
Kunne dere hatt den samme kroppen om dere kunne?

5847534[/snapback]

Ahh, det hadde vært fantastisk.

5848044[/snapback]

Tenk så flaut å komme på byn like stor som en av de floka der. Plutselig kommer det en fyr på 90 kg bort og dytter til deg. Du selvfølgelig, må dette rett i bakken med den balansen du er utstyrt med grunnet alle disse musklene. Å gå rundt "vanlig" på gaten og se slik ut, :thumbdown: , spør dere meg. :wee: Men selvfølgelig er det fascinerende å se hvordan de klarer å gjøre ødelegge den dyrebare kroppen sin. :)

Lenke til kommentar
Tenk så flaut å komme på byn like stor som en av de floka der. Plutselig kommer det en fyr på 90 kg bort og dytter til deg. Du selvfølgelig, må dette rett i bakken med den balansen du er utstyrt med grunnet alle disse musklene.

5848869[/snapback]

Du kødder nå?

Lenke til kommentar

Ahaha, ja gutta har sikkert ræva balanse grunnet mye muskler. Bra logisk slutning.

Er derimot litt enig i at det ser drøyt ut på noen av gutta. Det er barskt som fy, men jeg kunne ikke tenkt meg å se sånn ut. Hadde jeg fått velge så hadde jeg heller sett ut som Arnold i deler av sin tid.. *finne et greit bilde*

post-4666-1143899119_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Har en person som er 180cm og veier 150kg dårlig balanse og tyngdepunkt? Dine fysikk kunnskaper er overveldende.

5850193[/snapback]

 

Han har vel forsåvidt temmelig vanskelig for å holde seg oppreist hvis han tipper over et visst punkt, men hvem i svarte svingende er det som tør å dytte til en bb?

Lenke til kommentar
Har en person som er 180cm og veier 150kg dårlig balanse og tyngdepunkt? Dine fysikk kunnskaper er overveldende.

5850193[/snapback]

 

Han har vel forsåvidt temmelig vanskelig for å holde seg oppreist hvis han tipper over et visst punkt, men hvem i svarte svingende er det som tør å dytte til en bb?

5850251[/snapback]

 

OG hvem i svarte svingende klarer å dytte bb'en over det punktet ^^

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...