wewwen Skrevet 31. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2006 Egentlig ikke, men det er jo imponerende. Ronnie og CO er jo altfor oppblåste, kunne heller tenkt meg og se ut som Larry Scott gjorde i sin tid. Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 31. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2006 Suicide > Bole 5847534[/snapback] Hvorfor? Det går an å bruke 'bol' uten å overdrive også. Personlig kan jeg ikke akkurat si jeg kunne ønske å ha en slik kropp. Kroppen til Frank Shamrock hadde holdt i massevis (han er så jævelig heit!), ferdighetene hans også da. Men det er fryktelig imponerende at det i det hele tatt er mulig å bli sånn, og at de velger å ofre alt på å oppfylle drømmen om å bli størst mulig. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. april 2006 Rapporter Del Skrevet 1. april 2006 Kunne dere hatt den samme kroppen om dere kunne? 5847534[/snapback] Ahh, det hadde vært fantastisk. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 1. april 2006 Rapporter Del Skrevet 1. april 2006 Kunne dere hatt den samme kroppen om dere kunne? 5847534[/snapback] Ahh, det hadde vært fantastisk. 5848044[/snapback] Tenk så flaut å komme på byn like stor som en av de floka der. Plutselig kommer det en fyr på 90 kg bort og dytter til deg. Du selvfølgelig, må dette rett i bakken med den balansen du er utstyrt med grunnet alle disse musklene. Å gå rundt "vanlig" på gaten og se slik ut, , spør dere meg. Men selvfølgelig er det fascinerende å se hvordan de klarer å gjøre ødelegge den dyrebare kroppen sin. Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 1. april 2006 Rapporter Del Skrevet 1. april 2006 Tenk så flaut å komme på byn like stor som en av de floka der. Plutselig kommer det en fyr på 90 kg bort og dytter til deg. Du selvfølgelig, må dette rett i bakken med den balansen du er utstyrt med grunnet alle disse musklene. 5848869[/snapback] Du kødder nå? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. april 2006 Rapporter Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Alltid like morsomt å se folk uten peiling uttale seg om bodybuilding. Endret 1. april 2006 av LarsP Lenke til kommentar
simes Skrevet 1. april 2006 Rapporter Del Skrevet 1. april 2006 Ahaha, ja gutta har sikkert ræva balanse grunnet mye muskler. Bra logisk slutning. Er derimot litt enig i at det ser drøyt ut på noen av gutta. Det er barskt som fy, men jeg kunne ikke tenkt meg å se sånn ut. Hadde jeg fått velge så hadde jeg heller sett ut som Arnold i deler av sin tid.. *finne et greit bilde* Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 1. april 2006 Rapporter Del Skrevet 1. april 2006 Er det et greit bilde simes? :!: Se på videoen da. Coleman klarer jo såvidt å gå properly! Stakkars mennesker. Skulle gitt de en omgang hele gjengen... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. april 2006 Rapporter Del Skrevet 1. april 2006 Har en person som er 180cm og veier 150kg dårlig balanse og tyngdepunkt? Dine fysikk kunnskaper er overveldende. Lenke til kommentar
2ern Skrevet 1. april 2006 Rapporter Del Skrevet 1. april 2006 Har en person som er 180cm og veier 150kg dårlig balanse og tyngdepunkt? Dine fysikk kunnskaper er overveldende. 5850193[/snapback] Han har vel forsåvidt temmelig vanskelig for å holde seg oppreist hvis han tipper over et visst punkt, men hvem i svarte svingende er det som tør å dytte til en bb? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 1. april 2006 Rapporter Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Har en person som er 180cm og veier 150kg dårlig balanse og tyngdepunkt? Dine fysikk kunnskaper er overveldende. 5850193[/snapback] Han har vel forsåvidt temmelig vanskelig for å holde seg oppreist hvis han tipper over et visst punkt, men hvem i svarte svingende er det som tør å dytte til en bb? 5850251[/snapback] OG hvem i svarte svingende klarer å dytte bb'en over det punktet ^^ Endret 1. april 2006 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
2ern Skrevet 1. april 2006 Rapporter Del Skrevet 1. april 2006 Tja, hvis jeg tar en solid rennafart så kan det jo hende at han rikker seg litt. Lenke til kommentar
simes Skrevet 1. april 2006 Rapporter Del Skrevet 1. april 2006 Er det et greit bilde simes? :!: 5849975[/snapback] Ja, det er det. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 1. april 2006 Rapporter Del Skrevet 1. april 2006 Haha, dette må jeg gjøre oftere. Dere bolegutter er jo hissigere enn folk flest. :!: Kommer med et utsagn og hele forumet blir snudd på hodet. Visste dere forresten at bolerne lever på verste kostholdet en mann kan ha? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. april 2006 Rapporter Del Skrevet 1. april 2006 Visste dere forresten at bolerne lever på verste kostholdet en mann kan ha? 5850708[/snapback] Nei, for det gjør de ikke. Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 1. april 2006 Rapporter Del Skrevet 1. april 2006 Deathie, det er så altfor åpenbart at du ikke har noe peiling what so ever. Hvorfor ikke bare la være å poste? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 1. april 2006 Rapporter Del Skrevet 1. april 2006 Deathie, det er så altfor åpenbart at du ikke har noe peiling what so ever.Hvorfor ikke bare la være å poste? 5850730[/snapback] Fordi jeg nettopp forklarte dette. Lenke til kommentar
simes Skrevet 1. april 2006 Rapporter Del Skrevet 1. april 2006 Du poster altså for å provosere? Smart. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 1. april 2006 Rapporter Del Skrevet 1. april 2006 Du poster altså for å provosere? Smart. 5850793[/snapback] ... for så å diskutere. Det hadde ikke vært gøy om alle i verden hadde vært enige om enhver sak, hadde det? Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 1. april 2006 Rapporter Del Skrevet 1. april 2006 Deathie, er forskjell på å diskutere og å komme med feilinformasjon eller ren og skjær idioti som i ditt tilfelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå