Dragon Hunter Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Ikke genfeil. Det er ganske vanlig. Jeg leste et sted at det var noe med genetikken hans. Har du forklaring på hvorfor han ikke klarte å utvikle de 2 nederste musklene sikkelig? Det er genetisk, men å kalle det genfeil blir å ta litt hardt i. Verken Coleman, Ferrigno, eller Zane klarer/klarte å markere alle magemusklene... Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Ikke genfeil. Det er ganske vanlig. Jeg leste et sted at det var noe med genetikken hans. Har du forklaring på hvorfor han ikke klarte å utvikle de 2 nederste musklene sikkelig? Det er genetisk, men å kalle det genfeil blir å ta litt hardt i. Verken Coleman, Ferrigno, eller Zane klarer/klarte å markere alle magemusklene... Nei kansje ikke genfeil, men det har noe med genene å gjøre Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Nei kansje ikke genfeil, men det har noe med genene å gjøre ALT har med genene å gjøre, når vi snakker bygging Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Det er genetisk, men å kalle det genfeil blir å ta litt hardt i. Verken Coleman, Ferrigno, eller Zane klarer/klarte å markere alle magemusklene... Ikkje eg heller kan det. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Ms Olympia 2003, Lenda Murray: Tror man hadde fått litt juling på soverommet av hu der! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Hehe, grunnen til at det finnes krisesenter for menn :!: Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 http://www.dagbladet.no/sport/2005/10/08/445759.html Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 To gode grunner til å se på Wrestling: Chris Masters: Dave Batista: Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Så ufattelig stygt! jeg er så ufattelig enig med deg! edit: det er morsomt å se på de småe hodene i forrhold til kroppene. Endret 9. oktober 2005 av M.F. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Så ufattelig stygt! jeg er så ufattelig enig med deg! edit: det er morsomt å se på de småe hodene i forrhold til kroppene. hvor mange ganger må vi si hvor jævli idiotisk det er med slike kommentarer? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg har rapportert han, men som vanlig ignorerer idiot moderatorene det... Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Slettet for helsas skyld Endret 16. februar 2007 av WeXeL Lenke til kommentar
lperik Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Kan noen si meg hva Dave Batista går på?Så utrolig mange venner av meg som sier at han går på anobole steroider Tviler på at det er noen her som vet kuroppsettet hans men selvfølgelig boler han. Lyser jo lang vei. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Kan noen si meg hva Dave Batista går på?Så utrolig mange venner av meg som sier at han går på anobole steroider Batista er 196 cm høy og veier 144 kg... Han har ikke innrømmet at han boler selv (det ble litt av en skandale for WWE da Hulk Hogan innrømte at han bolte i 1994), men 144 kg er like tungt som Lou Ferrigno. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Kan noen si meg hva Dave Batista går på?Så utrolig mange venner av meg som sier at han går på anobole steroider Batista er 196 cm høy og veier 144 kg... Han har ikke innrømmet at han boler selv (det ble litt av en skandale for WWE da Hulk Hogan innrømte at han bolte i 1994), men 144 kg er like tungt som Lou Ferrigno. Men har jo de styggeste blodårene jeg har sett... Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Kan noen si meg hva Dave Batista går på?Så utrolig mange venner av meg som sier at han går på anobole steroider Batista er 196 cm høy og veier 144 kg... Han har ikke innrømmet at han boler selv (det ble litt av en skandale for WWE da Hulk Hogan innrømte at han bolte i 1994), men 144 kg er like tungt som Lou Ferrigno. Men har jo de styggeste blodårene jeg har sett... Symmetrien er heller ikke særlig bra. Kanskje derfor han ble wrestler i stedet for bodybuilder? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Det som egentlig imponerer meg mest med de bodybuilderne er hvordan de klarer å kombinere masse med bevegelighet. Karer på godt over 130kg slenger seg rundt som turnere. Helt forbanna sinnsykt. :O Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Tommi Thorvildsen da! Mannen tar jo baklengssalto Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Tommi Thorvildsen da! Mannen tar jo baklengssalto Synes ikke det er så utrolig imponerende i forhold til de sinnsvake knepene til noen av wrestlerne. Jeg er forøvrig en av de som foretrekker de søte, små gutta. Rey Mysterio Jr. er favoritten. ^^ Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Mange av gutta i K-1/Pride etc. veier mer en de bolerne og hadde banket livsskiten ut av alle i WWE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå