LarsP Skrevet 30. september 2005 Rapporter Del Skrevet 30. september 2005 oooh, Greg looking good. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 30. september 2005 Rapporter Del Skrevet 30. september 2005 Haha, freak Lenke til kommentar
Camron Skrevet 30. september 2005 Rapporter Del Skrevet 30. september 2005 Han der er VIRKELIG stygg Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 30. september 2005 Rapporter Del Skrevet 30. september 2005 Er overbevist om at hvis Coleman pumpet tilsvarende mengde synthol i armen som Valentino, hadde Valentino hatt fyrstikkarmer i forhold... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Ikke tvil om hvem av de jeg ville sett ut som hvertfall!! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Arnie seff.. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Ikke tvil om hvem av de jeg ville sett ut som hvertfall!! Hadde ikke Arnie noe serlig med magemuskler eller Hvis en skal sammeligne med diverse andre "store" typer... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Ikke tvil om hvem av de jeg ville sett ut som hvertfall!! Hadde ikke Arnie noe serlig med magemuskler eller "dårlige" gener. :-\ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Nå suger jo Arnie inn magen ganske voldsomt på det bildet også da.. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Morsomt bilde. Jeg synes Arnie har mye bedre fysikk, han er mye mer atletisk. Colmen er større, men syses Arnie er bedre prosjonert. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Er ikke proposjonene gale? Ronnie er jo egentlig et monster i forhold til Arnie. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Er ikke proposjonene gale? Ronnie er jo egentlig et monster i forhold til Arnie. Han er et monster ja, men synes personlig at coleman blir litt mer "klubbete" en Arnie. Det var et litt rart ord, men jeg synes overkroppen skal være størst og skrå nedover mot bena, og ikke at magen skal være så "oppblåst" Og så ser Arnie mye mer atletisk ut som jeg sa tidligere. Men dette er det jo mange meninger om Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Ikke tvil om hvem av de jeg ville sett ut som hvertfall!! Hadde ikke Arnie noe serlig med magemuskler eller Vel I den tiden Arnold drev for fullt var ikke veksthormoner utbredt. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Arnold var ikke i stand til å få 6-pack han fikk bare de 4øverste rutene. Det var en genfeil eller noe sånt mener jeg å huske Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Arnold var ikke i stand til å få 6-pack han fikk bare de 4øverste rutene. Det var en genfeil eller noe sånt mener jeg å huske Ikke genfeil. Det er ganske vanlig. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Det bildet er ganske feil. Ronnie er veldig mye større i forhold til Arnie. Arnie på sitt beste ville ikke havnet på pallen i NM idag engang.... Lenke til kommentar
Camron Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Det er BS Holmgr3n Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Ikke genfeil. Det er ganske vanlig. Jeg leste et sted at det var noe med genetikken hans. Har du forklaring på hvorfor han ikke klarte å utvikle de 2 nederste musklene sikkelig? Endret 2. oktober 2005 av kengdal Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Det bildet er ganske feil. Ronnie er veldig mye større i forhold til Arnie. Arnie på sitt beste ville ikke havnet på pallen i NM idag engang.... Nei og pelè ville ikke ha klart å spille seg inn på 2. laget til LSK Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Monster, Marcus Ruhl: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå