Camron Skrevet 26. september 2005 Rapporter Del Skrevet 26. september 2005 De er ingen sunne forbilder. Må påpeke at trusende er mer eller mindre tomme. Nok en idiot som tror på myten om at bolere ikke har penis... Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 26. september 2005 Rapporter Del Skrevet 26. september 2005 De er ingen sunne forbilder. Må påpeke at trusende er mer eller mindre tomme. Nok en idiot som tror på myten om at bolere ikke har penis... kan du bekrefte at de har det? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 26. september 2005 Rapporter Del Skrevet 26. september 2005 Kan du bekrefte at de ikke har det pga boler? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 26. september 2005 Rapporter Del Skrevet 26. september 2005 Når de boler får jo kroppen veldig mye testosteron, noe som testiklene utvilker til vanlig. Da slutter testiklene å produsere det, og ballene krymper inn. Eller jeg jeg helt på jordet nå? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 26. september 2005 Rapporter Del Skrevet 26. september 2005 Kan du bekrefte at de ikke har det pga boler? nei det kan jeg ikke kan du bekrefte at de har tiss? Lenke til kommentar
War Skrevet 26. september 2005 Rapporter Del Skrevet 26. september 2005 "sekken" krymper, ikke utovertingen men kroppen vokser så den ser mindre ut. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. september 2005 Rapporter Del Skrevet 26. september 2005 Når de boler får jo kroppen veldig mye testosteron, noe som testiklene utvilker til vanlig. Da slutter testiklene å produsere det, og ballene krymper inn. Eller jeg jeg helt på jordet nå? Ja, å det er kun ballene som krymper. Å hvis Kfz vil se dette må han bare lete fram gamle Arnold bilder in the nude. Finnes mange av dem. Lenke til kommentar
War Skrevet 26. september 2005 Rapporter Del Skrevet 26. september 2005 er noen i denne tråden også. Eller kanskje lese på www.dopingtelefonen.no Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 26. september 2005 Rapporter Del Skrevet 26. september 2005 Når de boler får jo kroppen veldig mye testosteron, noe som testiklene utvilker til vanlig. Da slutter testiklene å produsere det, og ballene krymper inn. Eller jeg jeg helt på jordet nå? Ja, å det er kun ballene som krymper. er det noe bra da? hørtes ikke bra ut. Lenke til kommentar
War Skrevet 26. september 2005 Rapporter Del Skrevet 26. september 2005 nei, blir midlertidig steril, kan bli permanent Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. september 2005 Rapporter Del Skrevet 26. september 2005 nei, blir midlertidig steril, kan bli permanent Hvis man er for lenge på kur ja. btw: dopingtelefon er propaganda. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 29. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Myten av folk som er misunnelig Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 kan man bli lei av denne karen? tror ikke det! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Minner meg om noe en kompis sa en gang, da han snakket om å bruke "russere". Kompis 1 - Kan du mekke kreatin og protein til en bra pris? Kompis 2 - Jada, du skal få det til innkjøpspris, men du har ikke lyst til å prøve russere da? Kompis 1 - Hva faen er det, da? Skal ikke presse i meg bol, nei, skal være all natural. Kompis 2 - Det er ikke bol, er ikke farlig i det heletatt. Kompis 1 - Gjør det noe med kuken da? Kompis 2 - Nei, bare testiklene. Hva er "russere", forresten? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Dinabol, og ja, det er stereoider. Edit: Hvis jeg ikke tar helt feil ble det laget av døde folk og slikt før. Endret 29. september 2005 av Goophy Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Dinabol, og ja, det er stereoider. Dianabol* Ikke bra, ikke bra. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Dinabol, og ja, det er stereoider. Edit: Hvis jeg ikke tar helt feil ble det laget av døde folk og slikt før. HGH (veksthormoner) ble tatt fra døde mennesker i sine tidligere dager, nå lages det syntetisk. POST FLER BILDER! Her er noen av Nasser El Sonbaty i offseason, med en vekt på 310lbs: Ufattelig bra å være så markert i offseason mener nå jeg!! Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Han hadde bra markeringer til å være off-season ja, er ikke så menge som ser så bra ut da som han her. Endret 29. september 2005 av kengdal Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Akkurat nå låner jeg "Jay Cutler - Improved and Beyond"-DVD'en av en kamerat som inspirasjon til treningen. Bilde av muskelmannen: Lenke til kommentar
War Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Dinabol, og ja, det er stereoider. Dianabol* Ikke bra, ikke bra. Når jeg var i russland snakket vi men en som trente og han sa at 30 stk på det gymmet hadde dødd av det. Musklene vokser med liten trening , det samme gjør hjertet som er en muskel, = hjertestans=død Somsakt før de visste om kosekvensene. Det her var i piniga ved arkangelsk nord i russland, fattig som fy-sted. Endret 29. september 2005 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå