Gå til innhold

Bodybuilding - Bilder av eliten [56k Warning]


Dr.X

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dexter ser helt perfekt ut der! Ingen mangler!

Er helt enig med deg. Syns han har best kropp av alle i IFBB, coleman inkludert. Dexter har perfekt form og proporsjoner. Coleman blir bare for mye masse, dessuten har han dårlig og stor mage.

 

Men jeg vet jo ikke hvordan dommerne dømmer, så la gå.

Lenke til kommentar
Dexter ser helt perfekt ut der! Ingen mangler!

Er helt enig med deg. Syns han har best kropp av alle i IFBB, coleman inkludert. Dexter har perfekt form og proporsjoner. Coleman blir bare for mye masse, dessuten har han dårlig og stor mage.

 

Men jeg vet jo ikke hvordan dommerne dømmer, så la gå.

Er det bare jeg som reagerer på dem høye latsa og det alt for lange mage partiet? Syns dexter ser dritt ut jeg...

Lenke til kommentar
Dexter ser helt perfekt ut der! Ingen mangler!

Er helt enig med deg. Syns han har best kropp av alle i IFBB, coleman inkludert. Dexter har perfekt form og proporsjoner. Coleman blir bare for mye masse, dessuten har han dårlig og stor mage.

 

Men jeg vet jo ikke hvordan dommerne dømmer, så la gå.

Kunne ikke sagt det bedre selv...

 

Tror dommerne ser endel etter om man poserer bra eller ikke, hvertfall ifølge P.I...

Kan være noe der..

Lenke til kommentar
Hvis høyde hadde hatt så mye å si, hadde Arnie blitt eid av Ferrigno flere ganger...

Dexter er jo en pygmè i forhold til Arnie og stort sett alle andre... Å ferrigno var jo tross alt bare en klump mot overmennesket Arnolds overlegne gener. Så må vi heller ikke glemme hans poseringsevner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...