Staalkontroll Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Ta en titt på denne karen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Men herregud da haddis, se på linken som ble posta av LarsP. Lenke til kommentar
War Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Men herregud da haddis, se på linken som ble posta av LarsP. LOL EDIT: skal legge inn ett bilde Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) #Moderator fjernet svar på et i ettertid fjernet innlegg# Daniel Norell: Endret 5. juli 2005 av Afseth Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Et stykk bra trent kropp, men jeg syntes han har en overdreven v-form på kroppen. For mye v-form etter hva jeg selv ville foretrukket. Men det er nå bare min mening. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Btw, er det mogleg å komme så lagt som Daniel uten dop? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Btw, er det mogleg å komme så lagt som Daniel uten dop? Det vil jeg tro. Bare se på Sondre Martinsen aka "Soje". Eirik Kaaby ser også jævlig bra ut. http://www.treningsforum.no/forum/index.ph...47607#msg347607 Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Daniel Norell hadde lett det peneste mannskroppen jeg noensinne har sett. Jeg likte formen veldig godt, og musklene var ikke overstore. Symmetrien var bra også. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Btw, er det mogleg å komme så lagt som Daniel uten dop? Fyren har bra kropp, men jeg har sett bedre resultater uten dop; Trenger vel ikke nevne Bill Pearl? Russ Testo (48): Alderen til denne karen beviser at han har brukt tid på å bygge seg opp... Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Vet dere om disse utøverene er reine? Virker som endel folk er en smule naive her syns jeg. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Btw, er det mogleg å komme så lagt som Daniel uten dop? Absolutt, spørsmålet er om du har tid og selvdisiplin til det. btw, jeg støtter Jo.ø i at noen her er vel naiv. Ikke alle som boler er 100kg+ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Vet dere om disse utøverene er reine? Virker som endel folk er en smule naive her syns jeg. Nei, men ta Soje som et eksempel. Han har trent i 12 år eller noe, og veier 84 kg når han stiller i konkurranser (fitness). Han er 187 cm høy. Man klarer å legge på seg litt masse på så mange år for å si det sånn Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Btw, er det mogleg å komme så lagt som Daniel uten dop? Fyren har bra kropp, men jeg har sett bedre resultater uten dop; Trenger vel ikke nevne Bill Pearl? Russ Testo (48): Alderen til denne karen beviser at han har brukt tid på å bygge seg opp... alderen beviser ikke at han er rein, men gjør det mer sansynlig at ha n er det fordi han kan ha brukt hele livet på å bygge seg opp. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Vet dere om disse utøverene er reine? Virker som endel folk er en smule naive her syns jeg. Nei, men ta Soje som et eksempel. Han har trent i 12 år eller noe, og veier 84 kg når han stiller i konkurranser (fitness). Han er 187 cm høy. Man klarer å legge på seg litt masse på så mange år for å si det sånn Ikke all bol bygger så mye masse. Men tror nok soje er rein, eller hvertfall vært det en god stund. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Noen som har bilder av han i ''Son of the beach''? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Tenker du på han i midten? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 hehe Han i son of the beatch har for mye hengepupper etter min smak! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Genetikk er fæle greier, sliter med brystet selv. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 http://www.home.no/lperik/Juni.jpg hva skjer med magen? det er jo ingenting der Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Paul Dillet: Denne karen har virkelig spist havregrøten sin! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå