Goophy Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 haha, ser ut som venstrearmen til coleman er større en midjen til han andre... Tror ikke det er så stor forskjell i virkeligheten heller. Coleman er STOR! Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Off-season bodybuildere: Lee Priest: Flex Wheeler: Ronnie Coleman: Shawn Ray: Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 massivt bryst og skuldre på shawn ray Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Bodybuilderne er litt feite når de er offseason gitt edit: Skrivefeil Endret 8. juni 2005 av Stish Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Bodybuilderne er litt feite når de er offseason gitt Dei treng så klart ikkje å gjer det, men dei et mest mogleg for å ha eit overskot med energi og dermed bygge meir muskelmasse. Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Shawn Ray er en av favoritt byggerne mine faktisk Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Shawn Ray er en av favoritt byggerne mine faktisk Jau! Han har ihvertfall en utrolig six-pack! Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Shawn Ray er en av favoritt byggerne mine faktisk Jau! Han har ihvertfall en utrolig six-pack! Han har også symmetri på nivå med Flex Wheeler og Dexter Jackson. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Thomas Stellander (den største bodybuilderen i hele Skandinavia?): Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 om ikke den største så hvertfall en av de trivligste Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Hvordan ser en bodybuilder som ikke boler ut? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 http://images.google.no/images?q=en+bodybu...8k+etter+bilder Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) http://images.google.no/images?q=en+bodybu...8k+etter+bilder Edit: La til bilde av en bodybuilder som ikkje bolar. Endret 18. juni 2005 av Earendil Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Hvordan ser en bodybuilder som ikke boler ut? Vanskelig å si, men du kan jo se noen bra trente kropper på side 54 siden i denne tråden. De som er postet av meg. Endret 18. juni 2005 av T.F.T Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Bygger som ikke boler: (han kunne sikkert hatt litt bedre bein, men brystmusklene hans var ekstreme) Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Edit: La til bilde av en bodybuilder som ikkje bolar. Er det deg? Lenke til kommentar
Fluffe Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Trådstarter: At du har sånne fjes som dette: etter bilder av menn med muskler bekymrer meg Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Trådstarter: At du har sånne fjes som dette: etter bilder av menn med muskler bekymrer meg Du er misunnelig? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Det som vises i denne tråder en bare så jævelig unaturlig Det er faktisk ikke meningen at vi skal se sånn ut. Det blir bare helt feil. De her kara klarer jo ikke engang å gå med hendene rett ned pga. de overvokste musklene i sidene. Hvis man ser på dyr i naturen så er det ingen, jeg mener ingen, dyr som ser sånn overvokst ut. Bare det at de har en fettprosent laver en 0 er unaturlig. Vi trenger litt fett på kroppen. Jeg synes at det er dumt at mange unge gutter(og kansje jenter) ser opp til disse "monstrene" og har de som idealer. Det blir nesten det samme som at jenten skal ha silikon i puppene, heller usunt. Jeg syns det er dumt at man nesten blir oppfordret til å se sånn ut. Hvorfor er det så veldig viktig å se så fucka ut? Det er ingen av disse som er gorillaer, ingen vil blir det heller. SÅ kan man jo sammenligne denne " sporten" med andre sporter og se hva som er farligst. Hvis vi sammenligner turn f.eks. med boddybuilding, hvilken sport har flest utøvere som har brukt dop for å "jukse" eller få en unaturlig prestasjonsevne? Helt uttpå feil jorde spør du meg. Endret 20. juni 2005 av PyroCX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå