Camron Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Er det Dexter Jackson? Sinnsyk kropp han har! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Låra hans såg seriøst feite ut! Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Låra hans såg seriøst feite ut! Alle bodybuildere er "feite" off-season. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Nokon som kan kome med nokon bilete av bodybuildarar som er off-season? Sjølv finn eg ikkje så mykje. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Er det Dexter Jackson?Sinnsyk kropp han har! Japp.. Helt ekstremt. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Sergio Olivia: Enda et Off-season bilde av Coleman: Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Og man fortsatt godt se markeringene på triceps og låra.. sykt! Lenke til kommentar
2ndUSmarines Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Noe av det styggeste jeg har sett på lenge Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Noe av det styggeste jeg har sett på lenge Ta et hint, pell deg ut om du ikke har noe bedre å komme med. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 http://www.bodybuildbid.com/articles/mroly...man/colem10.jpg Ikke en fyr jeg ville møtt på i en mørk bakgate. Fy faen så stoooooor! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Noe av det styggeste jeg har sett på lenge Ta et hint, pell deg ut om du ikke har noe bedre å komme med. Folk som kommer med slike kommentarer burde fått 10%! Det er så latterlig med slik spam! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 MMA folk har de akkurat passe kroppene, de i UFC iafall Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Veldig brae bilder her Dr. X! Det er veldig kult å se på Bodybuildere! Spiller fotball, å synes at Roberto Carlos har store lår, men når jeg ser Coleman, blir han liten ass! Ros til Dr. X! PS: Sider hvor man kan finne bilder? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Hehe, takker og bukker! Tja, det jeg pleier å gjøre er å finne navnet på en bodybuilder jeg lurer på og søke i google.. da lander man som regel i noen gallerier. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Dette bildet har jeg ikke sett før.. Armer! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Dette er et av favorittbildene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå