Gå til innhold

Bodybuilding - Bilder av eliten [56k Warning]


Dr.X

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så du tror han er dopfri?

ja, jeg trur han er dopfri nå.

men jeg tviler på at han var det da han bygde slike muskler.

Fribryting er ikke sport, men et skuespill som ser ut som kampsport.

nei, det kan du ikke mene :!:

Jesse Ventura skrøyt av å ta steroider fra 1981 til 1984

det er over 20år siden. eddie guerrero(en annen wrestler) brukte dop, og han blei kasta på huet og ræva ut av wwe, men fikk komme tibake når han var dopfri

Lenke til kommentar

om jeg synes ektreme bodybuildere er noe fine kan jeg vel ikke si, men jeg synes det er interessant å se hvor store folk faktisk kan bli, å hvor mye de klarer å løfte osv.

 

Att the undertaker boler tviler jeg på. han er 208 høy så vidt jeg vet å er ganske grovt byggd men ganske stor mage, så att han veier 150-160 kg kan jeg godt skjønne. dessutne har han ikke sånn spesielt store overarmer eller noe. men nå begynner han å bli ganske gammel, mulig han dopa seg på diverse før.

Lenke til kommentar
om jeg synes ektreme bodybuildere er noe fine kan jeg vel ikke si, men jeg synes det er interessant å se hvor store folk faktisk kan bli, å hvor mye de klarer å løfte osv.

 

Att the undertaker boler tviler jeg på. han er 208 høy så vidt jeg vet å er ganske grovt byggd men ganske stor mage, så att han veier 150-160 kg kan jeg godt skjønne. dessutne har han ikke sånn spesielt store overarmer eller noe. men nå begynner han å bli ganske gammel, mulig han dopa seg på diverse før.

Undertaker har "vomm" p.g.a HGH og insulin. Når HGH/Insulin-brukere går opp såpass i fettprosent at markeringene forsvinner, ser de ut som en mer muskuløs versjon av Homer Simpson.

 

Undertaker er fortsatt sterk, han kan chokeslamme JBL (135 kg) uten problemer. For gammel er han heller ikke, med tanke på at han er 43 år gammel, at Bobby "The brain" Heenan ikke la opp før han ble 54, og at Ric Flair fortsatt wrestler, i en alder av 56 år.

Endret av superseven
Lenke til kommentar
Fært så mange av disse bolerne som blir guvernører og borgemestre osv osv da.. Jesse ventura, Arnold S osv osv.. :p

Jesse fortjente det ikke. Han har ikke noen form for utdannelse etter High School (i motsetning til sin erkerival, Hulk Hogan). Jesse Ventura har planer om å stille til presidentvalg.

 

Hulk Hogan har planer om å bli president. Han bolte fra 1982 til 1994 (til tross for at han var det som kalles for "Goodguy-wrestler"). Hulk Hogan var forøvrig proffesjonell bassist før han joinet WWE.

 

Ser for meg Hulk Hogan i en steelcage/deathmatch med Saddam, det hadde vært konge, det! :yes:

Lenke til kommentar
Jeg har hørt at ved bruk av anabole steroider utvikles det masse arr i ansiktet. Jeg har sett et par bilder av dette.

 

Men jeg har aldri sett noen slike arr på profesjonelle/elite kroppsbyggere. Hvorfor ikke ? Har de råd til steroider som ikke gir arr ?

Det gir ikke arr sånn helt uten videre. Poenget er at man ved bruk av dop kan få hormonforstyrrelser som fører til agressive kviser (acne), som da igjen KAN føre til arr. Men det er i helt ekstreme tilfeller. De fleste proffe gjør nok dette under legeoppsyn eller folk som har peiling, slik at ting ikke "tar av" helt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...