Gå til innhold

Bodybuilding - Bilder av eliten [56k Warning]


Dr.X

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bare for å si det det siste bildet kan vel ingen si at var pent.... ehhe

 

synes ikke BB er noe fint men etter denne posten så har jeg faktisk sett noen som så ganske bra ut. ferrigno så ganske bra ut. men ALLE som har bola seg sår jo oppblåst og stygge ut. hehe.

 

men i den greia som man kunne velge så ville jeg vært han nederste og begynt å spise og trene. var litt for mye muskler for meg på han øverste. hehe. men han andre hadde jo ikke noe da. lol

Lenke til kommentar
Denne tråden er dedikert til bilder av byggere, ikke dine patetiske meninger

haha :!:

ektrem bodybuildin er spystygt! skikklig spystygt!

 

hvis man trener skikklig, men stopper før man ser ut som en sammenhengene stor muskelknute, da er det ikke stygt. men mange av de bildene som er her er grusomt stygge.

 

hvorfor jeg ser på dem? fordi det er komisk å se på folk som faktisk syntes de er pene når de ser sånn ut.

Lenke til kommentar
Denne tråden er dedikert til bilder av byggere, ikke dine patetiske meninger

haha :!:

ektrem bodybuildin er spystygt! skikklig spystygt!

 

hvis man trener skikklig, men stopper før man ser ut som en sammenhengene stor muskelknute, da er det ikke stygt. men mange av de bildene som er her er grusomt stygge.

 

hvorfor jeg ser på dem? fordi det er komisk å se på folk som faktisk syntes de er pene når de ser sånn ut.

*kremt* Hvorfor har du et bilde av Dave Batista i avataren din hvis det er så stygt? Batista er også en stor, "stygg" boler. Han har tatt HGH og insulin han også, akkurat som bodybuilderene. Det eneste som skiller han fra bodybuilderene, er en litt høyere fettprosent.

Lenke til kommentar

hadde han brukt bol ville han blitt kasta ut av wwe for lenge siden, for det ser de på som dop :)

de kjører tester på sånt. insulin. ja kanskje. men det er ekstrem bodybuildere jeg ikke liker. noe av det er "pent" men det kan fort gå over til ekstremt stygt!

 

det med fettprosenten veit jeg ikke noe om. men jeg tviler på at hans er spesielt høy:

batista.jpg

batista er såpass stor at jeg ikke syntes det er stygt. men de gutta jeg ga link til i stad, har gått over den gyldene grensa.

 

edit: leif

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar

han var ikke stygg...... ring ham og be ham slutte å trene seg noe større bare begynne med vedlikeholdstrening.... ehhe

 

EDIT: nå har jeg funnet ut hvorfor jeg ikke liker BB utseende. de har for lite fett og blir sånn rare. så en illustrasjon nå i stad og de fleste så mye bedre ut "off-season" når de hadde litt mer fett.

Endret av oddis89
Lenke til kommentar
hadde han brukt bol ville han blitt kasta ut av wwe for lenge siden, for det ser de på som dop :)

de kjører tester på sånt. insulin. ja kanskje. men det er ekstrem bodybuildere jeg ikke liker. noe av det er "pent" men det kan fort gå over til ekstremt stygt!

 

Fribryting er ikke sport, men et skuespill som ser ut som kampsport.

 

Jesse Ventura skrøyt av å ta steroider fra 1981 til 1984, da han ble mindre populær p.g.a dette, benektet han at han brukte bol. Han ble ikke kastet ut av WWE. Jesse Ventura ble borgermester i 1990, og guvernør i Minesota fra 1998 til 2002. I dag ser Ventura ut som en vanlig bestefar, og ikke en fribryter.

 

Det ble heller ikke fastslått at Hulk Hogan (Hollywood Hogan etter at Marvel-comics saksøkte WWE) bolte seg før han innrømte det i 1994. Etter det sluttet han med steroider.

 

Jeg har også problemer med å tro at Undertaker er clean, med tanke på at han veier 152 kg.

 

Hadde Dave Batista hatt 3% kroppsfett, hadde også han sett oppsvulmet ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...