Prizefighter Skrevet 11. april 2005 Rapporter Del Skrevet 11. april 2005 Ikke den nederste skinnfilla der i alle fall. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 11. april 2005 Rapporter Del Skrevet 11. april 2005 Øverste it is. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 11. april 2005 Rapporter Del Skrevet 11. april 2005 Øverste. Bare synd at jentene liker nederste best fordi han er en "gangstah"... Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 11. april 2005 Rapporter Del Skrevet 11. april 2005 Øverste. Bare synd at jentene liker nederste best fordi han er en "gangstah"... Er vel neppe derfor.. Men han er uhyre kjent.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. april 2005 Rapporter Del Skrevet 11. april 2005 de fleste jenter synes det er skamstygt! det er skammstygt!!! Går ca 5 sider mellom hver tosk som kommer med en slik post. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 12. april 2005 Rapporter Del Skrevet 12. april 2005 1. plass nm 2004: 2. plass: Han her må ha gjort det bra i de fysiske styrketestene, for brystet hans ser litt herpa ut spør du meg. 3. plass: Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 15. april 2005 Rapporter Del Skrevet 15. april 2005 Kvinne som sannsynligvis pisser stående. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 20. april 2005 Rapporter Del Skrevet 20. april 2005 Overarmer på 20 3/4" er ganske mye for en som ikke er mer enn 163 cm høy... Lenke til kommentar
Camron Skrevet 20. april 2005 Rapporter Del Skrevet 20. april 2005 På det bildet ser det ut som kroppen hans er delt i to Men han har kanskje overdrevet litt på armene og kappemuskelen..Burde trene litt mer mage og bryst.. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 20. april 2005 Rapporter Del Skrevet 20. april 2005 bare for å si det det siste bildet kan vel ingen si at var pent.... ehhe synes ikke BB er noe fint men etter denne posten så har jeg faktisk sett noen som så ganske bra ut. ferrigno så ganske bra ut. men ALLE som har bola seg sår jo oppblåst og stygge ut. hehe. men i den greia som man kunne velge så ville jeg vært han nederste og begynt å spise og trene. var litt for mye muskler for meg på han øverste. hehe. men han andre hadde jo ikke noe da. lol Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. april 2005 Rapporter Del Skrevet 21. april 2005 står fake på bildet da... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. april 2005 Rapporter Del Skrevet 21. april 2005 Denne tråden er dedikert til bilder av byggere, ikke dine patetiske meninger haha :!: ektrem bodybuildin er spystygt! skikklig spystygt! hvis man trener skikklig, men stopper før man ser ut som en sammenhengene stor muskelknute, da er det ikke stygt. men mange av de bildene som er her er grusomt stygge. hvorfor jeg ser på dem? fordi det er komisk å se på folk som faktisk syntes de er pene når de ser sånn ut. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 21. april 2005 Rapporter Del Skrevet 21. april 2005 Kven har sagt noko om at det skal være fint? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 21. april 2005 Rapporter Del Skrevet 21. april 2005 Fra total rebuild Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 21. april 2005 Rapporter Del Skrevet 21. april 2005 Arnold er forbildet selvfølgelig Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 21. april 2005 Rapporter Del Skrevet 21. april 2005 Denne tråden er dedikert til bilder av byggere, ikke dine patetiske meninger haha :!: ektrem bodybuildin er spystygt! skikklig spystygt! hvis man trener skikklig, men stopper før man ser ut som en sammenhengene stor muskelknute, da er det ikke stygt. men mange av de bildene som er her er grusomt stygge. hvorfor jeg ser på dem? fordi det er komisk å se på folk som faktisk syntes de er pene når de ser sånn ut. *kremt* Hvorfor har du et bilde av Dave Batista i avataren din hvis det er så stygt? Batista er også en stor, "stygg" boler. Han har tatt HGH og insulin han også, akkurat som bodybuilderene. Det eneste som skiller han fra bodybuilderene, er en litt høyere fettprosent. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. april 2005 Rapporter Del Skrevet 21. april 2005 (endret) hadde han brukt bol ville han blitt kasta ut av wwe for lenge siden, for det ser de på som dop de kjører tester på sånt. insulin. ja kanskje. men det er ekstrem bodybuildere jeg ikke liker. noe av det er "pent" men det kan fort gå over til ekstremt stygt! det med fettprosenten veit jeg ikke noe om. men jeg tviler på at hans er spesielt høy: batista er såpass stor at jeg ikke syntes det er stygt. men de gutta jeg ga link til i stad, har gått over den gyldene grensa. edit: leif Endret 21. april 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 21. april 2005 Rapporter Del Skrevet 21. april 2005 (endret) han var ikke stygg...... ring ham og be ham slutte å trene seg noe større bare begynne med vedlikeholdstrening.... ehhe EDIT: nå har jeg funnet ut hvorfor jeg ikke liker BB utseende. de har for lite fett og blir sånn rare. så en illustrasjon nå i stad og de fleste så mye bedre ut "off-season" når de hadde litt mer fett. Endret 21. april 2005 av oddis89 Lenke til kommentar
Camron Skrevet 21. april 2005 Rapporter Del Skrevet 21. april 2005 Batista er stygg da..Hans høyre tricep og kappe er større enn hans venstre da...SYMMETRI! Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 21. april 2005 Rapporter Del Skrevet 21. april 2005 hadde han brukt bol ville han blitt kasta ut av wwe for lenge siden, for det ser de på som dop de kjører tester på sånt. insulin. ja kanskje. men det er ekstrem bodybuildere jeg ikke liker. noe av det er "pent" men det kan fort gå over til ekstremt stygt! Fribryting er ikke sport, men et skuespill som ser ut som kampsport. Jesse Ventura skrøyt av å ta steroider fra 1981 til 1984, da han ble mindre populær p.g.a dette, benektet han at han brukte bol. Han ble ikke kastet ut av WWE. Jesse Ventura ble borgermester i 1990, og guvernør i Minesota fra 1998 til 2002. I dag ser Ventura ut som en vanlig bestefar, og ikke en fribryter. Det ble heller ikke fastslått at Hulk Hogan (Hollywood Hogan etter at Marvel-comics saksøkte WWE) bolte seg før han innrømte det i 1994. Etter det sluttet han med steroider. Jeg har også problemer med å tro at Undertaker er clean, med tanke på at han veier 152 kg. Hadde Dave Batista hatt 3% kroppsfett, hadde også han sett oppsvulmet ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå