Gå til innhold

Bodybuilding - Bilder av eliten [56k Warning]


Dr.X

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kan jeg få litt info om bol, bivirkninger osv.?

Bol kan være mye rart. De mest brukte er testosteron- eller stanozolol-baserte (stanozolol brukes stort sett som et tilskudd til testosteron). Oxandrolone er også mye brukt.

 

Stanozolol og oxandrolone kan ikke bli til østrogen, og er ikke like farlig som testosteron, men heller ikke like effektivt, dessuten er det mye dyrere. Om det hemmer egenproduksjonen av testosteron vet jeg ikke, men det er det sikkert andre på forumet som vet.

 

Skal du først bole: Bruk merkevare-bol, det er ikke like farlig som billig-bol. :innocent:

 

Alle bivirkningene gidder jeg ikke ramse opp. Forøvrig får bodybuilderene flere bivirkninger som de ikke forteller om; de overlever fordi de har leger som passer på at de ikke boler seg til døde.

Endret av superseven
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
de fleste jenter synes det er skamstygt!  :(

det er skammstygt!!! :thumbdown:

Hvis det er så stygt, hvorfor bruker du tiden din på å kikke på bildene da? Vi er i alle fall ikke spesielt interessert i å høre dine meninger om hva som er fint og ikke fint. Denne tråden er dedikert til bilder av byggere, ikke dine patetiske meninger.

 

Steve_Reeves_bic.jpg

 

Mr.Pacific%20with%20title.jpg

 

SteveReeves.jpg

Lenke til kommentar
Ekstrem kroppsbygging syns nok de fleste jenter er stygt ja. Men ingen sier vel nei takk til en atletisk og maskulin kropp. Går selvfølgelig litt for langt i noen tilfeller :p

De karene som jentene ser på som karer med idealkropp, blir mindre og mindre muskuløse. På 70-tallet hadde tross alt Arnold Schwarzenegger, og Frank Zane (Tviler sterkt på at Christine Zane hadde fallt for han hvis han ble født 25 år senere) bra drag på det motsatte kjønn. Hvis vi sammenligner Eminem med Arnie, ser vi helt klart store forskjeller...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...