ATi-Radeon Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 bruker de bol? hva koster egentlig bol? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Nei, de bruker ikke bol. Det er dopingtester i disse konkurransene, og uansett, brukte de dop ville de vel vært mye større. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 De kara der ser greie ut de.. Litt overdrevne lats på han ene der. Jeg ville ikke hatt så store ihvertfall.. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 bruker de bol? hva koster egentlig bol? Vanlig, kjedelig Dianabol er ikke så dyrt at det gjør noe (her er Google greit å ha), Winstrol, derimot, koster mye mer og gir langt i fra samme effekt. Steroider kan kjøpes på www.anabolicsteroids.com. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 kan jeg få litt info om bol, bivirkninger osv.? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 kan jeg få litt info om bol, bivirkninger osv.? Ikke i denne tråden. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) kan jeg få litt info om bol, bivirkninger osv.? Bol kan være mye rart. De mest brukte er testosteron- eller stanozolol-baserte (stanozolol brukes stort sett som et tilskudd til testosteron). Oxandrolone er også mye brukt. Stanozolol og oxandrolone kan ikke bli til østrogen, og er ikke like farlig som testosteron, men heller ikke like effektivt, dessuten er det mye dyrere. Om det hemmer egenproduksjonen av testosteron vet jeg ikke, men det er det sikkert andre på forumet som vet. Skal du først bole: Bruk merkevare-bol, det er ikke like farlig som billig-bol. Alle bivirkningene gidder jeg ikke ramse opp. Forøvrig får bodybuilderene flere bivirkninger som de ikke forteller om; de overlever fordi de har leger som passer på at de ikke boler seg til døde. Endret 30. mars 2005 av superseven Lenke til kommentar
starfish Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Sean Allan har temmelig svære brystmuskler. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Å inni helvete, det der var ekstremt. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg tør påstå at Bodybuildere er verdens desidert største idrettsmenn! Finnes ingen som ofrer så mye for sporten sin. Ingen trener så mye, ingen spiser så nøye, ingen lever og puster sporten sin så mye. Ingen doper seg så mye.. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Haha, joda joda.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 de fleste jenter synes det er skamstygt! det er skammstygt!!! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 mr.batista, your right there. Heller Phill "new york bad ass" Baroni en Batista ja. Eller diego fra reality serien the ultimate fighter Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Ekstrem kroppsbygging syns nok de fleste jenter er stygt ja. Men ingen sier vel nei takk til en atletisk og maskulin kropp. Går selvfølgelig litt for langt i noen tilfeller Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 de fleste jenter synes det er skamstygt! det er skammstygt!!! Hvis det er så stygt, hvorfor bruker du tiden din på å kikke på bildene da? Vi er i alle fall ikke spesielt interessert i å høre dine meninger om hva som er fint og ikke fint. Denne tråden er dedikert til bilder av byggere, ikke dine patetiske meninger. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Ekstrem kroppsbygging syns nok de fleste jenter er stygt ja. Men ingen sier vel nei takk til en atletisk og maskulin kropp. Går selvfølgelig litt for langt i noen tilfeller De karene som jentene ser på som karer med idealkropp, blir mindre og mindre muskuløse. På 70-tallet hadde tross alt Arnold Schwarzenegger, og Frank Zane (Tviler sterkt på at Christine Zane hadde fallt for han hvis han ble født 25 år senere) bra drag på det motsatte kjønn. Hvis vi sammenligner Eminem med Arnie, ser vi helt klart store forskjeller... Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 vs. Hvordan vil du helst se ut ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå