Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Bodybuilding - Bilder av eliten [56k Warning]

Dr.X

Anbefalte innlegg

Å slette poster av meg i denne tråden fordi jeg deler opp bildene i flere poster og kommenterer bildene ville bare vært latterlig syntes jeg.

Ville du ment det samme om postcounten var på, eller sier du det fordi dette er OT?

Det første. Om postcounten er på eller av spiller da ingen rolle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med turnere, svømmere osv? Bodybuildere bare spiser og trener. Så tar de en deff i blant, før konkurranser. Jeg mener du tar feil. Bodybuildere jukser, det kan ikke folk som er med i mesterskap som OL og VM gjøre.

JA de "bare" spiser og trener... Hva gjør egentlig turnere da?

Lenke til kommentar
Jeg tør påstå at Bodybuildere er verdens desidert største idrettsmenn! Finnes ingen som ofrer så mye for sporten sin. Ingen trener så mye, ingen spiser så nøye, ingen lever og puster sporten sin så mye. Bodybuilding er mer enn en sport, det er en livsstil!

IMG]http://www.bodybuilders.com/pics/biceps1.jpg[/img

:w00t:

LOL med vekt på STØRSTE idrettsmenn. neida men kan ikke rangere hvem som ofrer mest for sporten sin. det er vel opp til den som driver med den. har en i klassen han syesn jeg ofrer VELDIG mye til fotball. 3timer trening hver eneste dag og riktig kosthold og alt mulig rart. husker ikke alt jeg. og ja han er 15 :p

EDIT: 3 timer til sammen hver dag ikke sammenhengende han tar seg fri på søndag trur jeg. ett eller anet med hvile musklene eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Hva med turnere, svømmere osv? Bodybuildere bare spiser og trener. Så tar de en deff i blant, før konkurranser. Jeg mener du tar feil. Bodybuildere jukser, det kan ikke folk som er med i mesterskap som OL og VM gjøre.

Prøv å deff ned til en 4% kroppsfett det er ikke akkuratt lett! Og hvis du tror andre topp-idretts utøver "Jukser" så mye mindre enn kroppsbyggere tror jeg nok du lever i en substitutt-virkelighet :)

Lenke til kommentar
LOL med vekt på STØRSTE idrettsmenn. neida men kan ikke rangere hvem som ofrer mest for sporten sin. det er vel opp til den som driver med den. har en i klassen han syesn jeg ofrer VELDIG mye til fotball. 3timer trening hver eneste dag og riktig kosthold og alt mulig rart. husker ikke alt jeg. og ja han er 15 :p

EDIT: 3 timer til sammen hver dag ikke sammenhengende han tar seg fri på søndag trur jeg. ett eller anet med hvile musklene eller noe sånt.

Leste en artikkel om Jay Cutler i FHM. Det som stod der skremte meg. Jeg er 100% sikker på at det er INGEN som brenner så mye som idretten sin som de kara der. Nærmeste jeg kommer må vel være turnere som fjerner ribbein for å øke fleksibiliteten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Prøv å deff ned til en 4% kroppsfett det er ikke akkuratt lett! Og hvis du tror andre topp-idretts utøver "Jukser" så mye mindre enn kroppsbyggere tror jeg nok du lever i en substitutt-virkelighet :)

Etter hva jeg har lest ligger kroppsbyggere mellom 8 og 11 % kroppsfett i konkurranser. Husker jeg ikke feil, står det samme i Arnolds reviderte Bible of Bodybuilding.

Lenke til kommentar
Leste en artikkel om Jay Cutler i FHM. Det som stod der skremte meg. J

Hva av det skremte deg ? :)

Hvordan bodybuilding kan "ødelegge" livet til en. Stakkars Jay har problemer med å ta seg selv på brystkassa. Han får i tillegg vondt av å gå. En diett han går på består hovedsakelig av fet fisk, dette fører til at han driter fiskeolje mens han går på den. Han tar over 100 piller om dagen. 14-18 måltid om dagen må vel også kunne kalles ekstremt.

Btw, Bilde av Jay:

2005_arnold_splash_01.jpg

Lenke til kommentar
Etter hva jeg har lest ligger kroppsbyggere mellom 8 og 11 % kroppsfett i konkurranser. Husker jeg ikke feil, står det samme i Arnolds reviderte Bible of Bodybuilding.

Ikke snakk om ting du ikke har peiling på ;) Nå har de fleste kroppsbyggere en fettprosent ned mot 3-4% i konkuranse

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Ikke snakk om ting du ikke har peiling på ;) Nå har de fleste kroppsbyggere en fettprosent ned mot 3-4% i konkuranse

Siterer løst fra Arnolds bok jeg. Tør ikke påstå hvem av dere som har mest peiling, men jeg har mine tanker :roll:

Lenke til kommentar

Først og fremst vil jeg si at det ser rett og slett ikke bra ut med så mye muskler. Jeg har også hørt at de fleste i verdenseliten er veldig små, stemmer dette? Sånn 1,70 og sånn?

Ellers kan jeg ikke forestille meg at det er en sunn livsstil med så mye dop og pushing av senefester, musklatur og skjelett men det vet jeg ikke nok om til å si så mye om.

Da er fitness en smule mer imponerende. De har utrolig flotte kropper må jeg si.

Lenke til kommentar

Etter som jeg har forstått så ligger kroppsbyggerne på 4-6% i konkurranser, er man nede på 3% så er det rett å slett farlig. Kroppen trenger fett for å utføre en del reaksjoner i kroppen.

Fitness folka ligger en smule høyere 6-9%

Jeg vil tro at normale slanke folk ligger noe høyere enn 8-11% vil tro nærmere 15% jeg da.

Endret av Holmgr3N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...