T.F.T Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Her har vi vel Dexter Jackson til venstre og Chris Cormier til høyre igjen. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Sliter Chris Cormier med å konsentrere seg om seg selv ? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 Slike poster liker vi !! Jeg FATTER ikke at Dexter ikke er blant den absolutte toppen. Symmetri som ingen andre. Wow Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Selv om dere befinner dere i off topic-delen av forumet, skal dere unngå å dobbelposte. Dobbelposter vil i fremtiden bli slettet. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Selv om dere befinner dere i off topic-delen av forumet, skal dere unngå å dobbelposte. Dobbelposter vil i fremtiden bli slettet. Leter og leter, men jeg ser ikke hvilken post du regner for å være en dobbelpost. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Selv om dere befinner dere i off topic-delen av forumet, skal dere unngå å dobbelposte. Dobbelposter vil i fremtiden bli slettet. Leter og leter, men jeg ser ikke hvilken post du regner for å være en dobbelpost. En post etterfulgt med en annen post av samme bruker er dobbelpost. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Shawn Ray: Ekstrem symmetri! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 En post etterfulgt med en annen post av samme bruker er dobbelpost. Eh.. selv om de ikke har samme innhold? Det blir jo helt fattig da.. Da kan du slette halve babethreaden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 En post etterfulgt med en annen post av samme bruker er dobbelpost. Eh.. selv om de ikke har samme innhold? Det blir jo helt fattig da.. Da kan du slette halve babethreaden. I babethreaden er det regler om hvor mange bilder man kan ha i en post, det er det ikke her. Tror dere edit-knappen er til pynt? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Å slette poster av meg i denne tråden fordi jeg deler opp bildene i flere poster og kommenterer bildene ville bare vært latterlig syntes jeg. Endret 17. mars 2005 av T.F.T Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Alt annet enn pent Det hadde vært fint om folk ikke kom med slike usaklige kommentarer... Hvorfor er bodybuilding verre enn noen annen sport? Hva er poenget med å springe etter en ball, i stedet for å løfte vekter, eller å løpe fort i stedet for å løfte vekter? Friidrettutøvere boler foresten like mye som bodybuildere... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Å slette poster av meg i denne tråden fordi jeg deler opp bildene i flere poster og kommenterer bildene ville bare vært latterlig syntes jeg. Ville du ment det samme om postcounten var på, eller sier du det fordi dette er OT? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Alt annet enn pent Det hadde vært fint om folk ikke kom med slike usaklige kommentarer... Hvorfor er bodybuilding verre enn noen annen sport? Hva er poenget med å springe etter en ball, i stedet for å løfte vekter, eller å løpe fort i stedet for å løfte vekter? Friidrettutøvere boler foresten like mye som bodybuildere... Som Arnold sa i Pumping Iron: "People look at you and think your kind of strange, but those are the people that doesn't know much about bodybuilding..If they find out what it's about, they won't think it's strange. It's just as strange as going in to a car and trying to go a quarter of a mile in 5 seconds, I mean, thats strange for me." Unnskyld engelsken min, men håper folk tar poenget. Vennligst slutt med slike kommentarer som "prog master" nå kom med.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg tør påstå at Bodybuildere er verdens desidert største idrettsmenn! Finnes ingen som ofrer så mye for sporten sin. Ingen trener så mye, ingen spiser så nøye, ingen lever og puster sporten sin så mye. Bodybuilding er mer enn en sport, det er en livsstil! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg tør påstå at Bodybuildere er verdens desidert største idrettsmenn! Finnes ingen som ofrer så mye for sporten sin. Ingen trener så mye, ingen spiser så nøye, ingen lever og puster sporten sin så mye. Bodybuilding er mer enn en sport, det er en livsstil! http://www.bodybuilders.com/pics/biceps1.jpg Hva med turnere, svømmere osv? Bodybuildere bare spiser og trener. Så tar de en deff i blant, før konkurranser. Jeg mener du tar feil. Bodybuildere jukser, det kan ikke folk som er med i mesterskap som OL og VM gjøre. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Kroppen er som en granitt-blokk. Man former den og gjør den om til noe vakkert, til kunst. Bare at vi ikke bruker redskaper, utenom trening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå