LarsP Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Mike Matarazzo, the man with the longest tongue in professional bodybuilding! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Rå sveis Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Kanskje litt feil bruk av topic, men jeg ville være litt nostalgisk her. Fotballjenter kan visstnok være veltrente de og. Brandi Chastaine etter at hun avgjorde VM-finalen på straffespark i 1999. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Et par "old boys" Larry Scott Sergio Olivia Arnold, seff Frank Zane Chris Dickerson Samir Bannout Lee Haney Dorin Yates Ron Coleman vet ikke om noen av disse har blitt postet før, men ville hjelpe trådstarter litt...egentlig ganske kul sport, men jeg synes de kara overdriver en smule.. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 vet ikke om noen av disse har blitt postet før, men ville hjelpe trådstarter litt...egentlig ganske kul sport, men jeg synes de kara overdriver en smule.. Bra bra Bare å poste i vei, ekke så farlig om de har vært før eller ei.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Leggene og knærene på en del av de folka så litt pinglete ut i forhold til resten av kroppen. De kan umulig ha noe brukbar spenst. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Hva gjør liksom disse folkene annet enn å løfte tunge ting og posere, egentlig? Gjør det noe om de ikke har spenst? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Leggene og knærene på en del av de folka så litt pinglete ut i forhold til resten av kroppen. De kan umulig ha noe brukbar spenst. De trener sykt mye på leggene også da Ikke spenst sier du? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Og hvor er bilder av deg, Dr.X ? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Jeg tenker nå på hva du muligens kan ha bruk for/ hva som er nyttig i det hele tatt å ha. Jeg vil heller være slank og fin, med god spenst, og mulighet for å bevege meg raskere enn gå-tempo, enn å kunne løfte x-antall kilo med musklene mine som er laget av sprøyter og kosttilskudd. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Og hvor er bilder av deg, Dr.X ? Hehe, trukke jeg legger de ut her [Forbeholdt Anettepusen min ] Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Ikke spenst sier du? http://www.iform.no/yz_grafikk/tommi12.gif Det bildet er mikset og trikset med. Som turner og turntrener vil jeg påstå at ingen, uansett hvor masse muskler de har, vil kunne hoppe så høyt med den satsen han har der. Han ligger så masse bakover at han ville tatt en salto lavt over bakken, over en sinnsyk distanse bortover. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Det bildet er mikset og trikset med. Som turner og turntrener vil jeg påstå at ingen, uansett hvor masse muskler de har, vil kunne hoppe så høyt med den satsen han har der. Han ligger så masse bakover at han ville tatt en salto lavt over bakken, over en sinnsyk distanse bortover. Ekke så farlig, han tok i hvertfall en salto på scenen Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Opplevde en morsom sak en gang jeg spilte litt counter-strike. Bildet taler vel for seg selv? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Larry Scott: Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Og her ser vi skadene påført på grunn av alle sprøytene som settes: etter det jeg har lest var det der pga avreven triceps eller tricepssene. og til de som tviler så tar faktisk tommy thorvildsen baklengs på scena. og for de som sier at BB'ere er trege så har jeg selv sett film der kevin levrone løper 60m mot en av verdens raskeste sprintere, og han holder ikke så værst følge me tanke på at han ikke er sprinter og har myye høyere kroppsvekt. her er klippet: klipp Endret 18. september 2004 av M`kululu Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Seriøse armer på den karen! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Veit !! *vil også ha* Lenke til kommentar
Camron Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 dæven...de armene hadde jeg drept for Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Haha, tenkte på en ting. Navn! Gunter Schlierkamp! Endret 18. september 2004 av LarsP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå