Dr.X Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 SYKT Ganske gay, men faen for en kropp; Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Aylar sine "brystmuskler" Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Edit: Nest nederste bildet av Yates er uten tvil mekka masse på.. Feil, det er sånn han ser ut nå, titta nettopp på Filmen hans Blood and guts, der ser du han i bar overkropp, + at det bilde tror jeg er tatt etter han lagde vidden, så jeg tviler på at det er fixa på.. For han hadde mage på filmen hvertfall Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 æsj, æsj, ÆSJ Seriøst: Dere som poster slike usaklige kommentarer, gi faen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Å de eneste svakhetene hans må ha vært leggene og magen. Leggene var hans svakhet, men ble en av hans styrker. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Ronnie Coleman til til høyre. Bamsen heter Sean Allan. Hjemmesiden hans er her. Endret 11. mars 2005 av T.F.T Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Fy zlatan kor svær den fyren der var. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Fy zlatan kor svær den fyren der var. 195 cm og 158 kg off-season. Til sammenligning er Coleman 180,5 cm høy og veier 135 kg off-season. Endret 11. mars 2005 av superseven Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Jævli nasty(unskjyld utrkket) Ikke mye fint å se ut som et vaskebrett Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Jævli nasty(unskjyld utrkket) Ikke mye fint å se ut som et vaskebrett Jævla idiot(unnskyld(!) utrykket) Ingen "her" er interessert i å høre den jævla sytinga. Du kan gjerne drømme om å se ut som et feminint boyband medlem eller en feit nerd for min del, men ikke del det med alle andre. Når du poster bilder av "idolene" dine er det INGEN her(ihvertfall ikke jeg) som kommer og klager på om de ser ut som levende skjelletter eller whatever. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Støtter j0.Ø her, spar oss for de kommentarene. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Tror alle som er aktive støtter j0.Ø her Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) har hørt nok av det nå ja. edit: død link Endret 13. mars 2005 av M`kululu Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Trur det er no rart med han Sean Allan, han hadde jo vinni Mr.Olympia rått hvis han hadde vært med, men utifra merittene han har han aldri vært med der :S, og personlig syns jeg det er noe muffins med han duden der! Aaron Madron Endret 13. mars 2005 av HuzZzla Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Dave Draper - ingen tvil om hva han har spist til frokost! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Ganske gay, men faen for en kropp;http://forum.bodybuilding.com/photo/data/2/74627untitled.JPG Nokon som veit om han der bolar? Edit: Fjerna quote av bilde. Endret 13. mars 2005 av Earendil Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Trur det er no rart med han Sean Allan, han hadde jo vinni Mr.Olympia rått hvis han hadde vært med, men utifra merittene han har han aldri vært med der :S, og personlig syns jeg det er noe muffins med han duden der! Tviler sterkt på at han klarer å få tak i en falsk legeattest på at han ikke boler... Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Trur det er no rart med han Sean Allan, han hadde jo vinni Mr.Olympia rått hvis han hadde vært med, men utifra merittene han har han aldri vært med der :S, og personlig syns jeg det er noe muffins med han duden der! Altså... se på "on season" bilder av duden, han er jo ikke spesielt stor (ift mr.olympia byggere) han har heller ikke noen god symmetri. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Tviler sterkt på at han klarer å få tak i en falsk legeattest på at han ikke boler... Akkurat det har ingenting med saken å gjøre. Skal lissom Ronnie Coleman vare dopfri da eller? Det hele handler bare om å kvalifisere seg til proff-lisens ved å vinne en bestemt amatørkonkurranse (elns). Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Tviler sterkt på at han klarer å få tak i en falsk legeattest på at han ikke boler... Akkurat det har ingenting med saken å gjøre. Skal lissom Ronnie Coleman vare dopfri da eller? Det hele handler bare om å kvalifisere seg til proff-lisens ved å vinne en bestemt amatørkonkurranse (elns). Coleman har falsk legeattest på at han ikke boler... Det er dopingkontroll i Mr. Olympia. De som slipper unna, er de som har råd til bol som man ikke kan bevise at de tar. Alle som har normal intelligens vet at Coleman boler, problemet er at det ikke finnes bevis... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå