Gå til innhold

Bodybuilding - Bilder av eliten [56k Warning]


Dr.X

Anbefalte innlegg

verdens sterkeste menn ligner ikke mye på wrestlere. de har mer fett og er litt mindre solbrune enn de andre. unntak seff.

Det finnes flere wrestlere som ligner på strongmen. De bildene jeg postet er bilder av de fribryterene med mest estetisk kropp. Det finnes fribrytere med høyere fettprosent som har strongman-kropp, som f.eks Tripple H, Big Show, Undertaker, JBL og Andre the giant.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neida, å kalle det såpeserieskuespillere er litt overdrevet, men tar du en titt på amerikansk wrestling finner du mange likheter. Skulle heller sett Van Damme i UFC, han virker det på meg som kan mer enn late som han får vondt. Eller kunne, jeg vet ikke hvor god form han er i nå for tiden.

Lenke til kommentar
World Wrestling Entertainment, tidligere World Wrestling Foundation (WWF).

Aha, såpeserieskuespillere altså.

 

Nei, ville nok heller fryktet en verdensmester fra UFC.

Wrestling er riktig nok korreografert. Men flere wrestlere kan sloss, bare se på Van Damme, eller Mysterio. Dette er to ekstremt spretne personer. For ikke å snakke om styrken til fribryterene.

 

Å kalle det såpeserie blir ikke riktig, JBL slo hodet til en annen fribryter i en ståltrap så han besvimte, Tripple H fikk avreven quatriceps i en kamp, og Hulk Hogan har en permanent kneskade.

jeje, hadde frykta "Tank" Abbot mye mer en en proff Wrestler!

Selv ikke Goldberg hadde stått på beina etter et av sluggslaga til tank, han knocka en kar som var 2 ganger så stor som han selv med det slaget, og da han landa så lå han bare og rista, hele kroppen hans var stiv, så ut som om han hadde brekt et elr annet i nakken også, og han hadde STOOR tyrenakke!

UFC er ekte vare, men Wrestling er for det meste skuespill! Sikker på at utøverne tar stein-saks-papir i garderoben for å finne ut av hvem som skal vinne:p

Lenke til kommentar
Sikker på at utøverne tar stein-saks-papir i garderoben for å finne ut av hvem som skal vinne:p

I dag vinnes hvert tungvektmesterskap av en "heel" (WWE badguys). Denne heel'en blir kallt Tripple H. Allikevel er det planlagt at hver gang det ikke er mesterskap taper heel'en, sitter igjen med inntrykket av at dette skjer fordi det er tøffere når f.eks en av fribryterene som ikke er heel, f.eks Randy Orton vinner.

Lenke til kommentar
Brystet og armene er virkelig noe jeg beundrer mannen for... Å de eneste svakhetene hans må ha vært leggene og magen.

 

Nei de gode gamle bodybuilderne var skikkelig, dagens har jeg ikke helt sansen for.

Av genetiske årsaker klarte ikke Arnold å få mer enn 4 magemuskler markerte.

er jo klar over det da ;) Også samme grunn til at han har spinkle legger, akkurat som meg. Har prøvd mange rare angrepsvinkler, men det eneste som skjer er at de blir harde og stramme. Men får se når jeg slutter i den jobben jeg har nå som involverer mye trasking, muligens at leggene da vil få mer tid til og bygge seg opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...