Goophy Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Han innrømmet bruk av bol fra 1953 til 1961 Jammen da er han jo en boler da... Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Han innrømmet bruk av bol fra 1953 til 1961 Jammen da er han jo en boler da... I 1961 veide han 90 kg, i 1971 veide han 109, da han var på sitt største var han ikke en boler. Bill Pearl har forøvrig diverse genetiske fordeler som ikke hvem som helst har... Endret 26. februar 2005 av superseven Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Det er typisk Vin Diesel å gjøre noe så latterlig... :!: Ja, du kjenner ham vel godt tenker jeg. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 sitter du hjemme og ler mens du kødder med oss, eller er du seriøs? Det med homofile var ment som en spøk, det må være lov å kødde litt med homofile! Som sagt: Jeg VET ikke om Vin Diesel har sillikonmuskler, men jeg tror at han har det. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Han innrømmet bruk av bol fra 1953 til 1961 Jammen da er han jo en boler da... I 1961 veide han 90 kg, i 1971 veide han 109, da han var på sitt største var han ikke en boler. Bill Pearl har forøvrig diverse genetiske fordeler som ikke hvem som helst har... er jo litt rart at han veide 19kg mer når han var ren... gåt utifra at fett % var ganske lav i begge tilfeller. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Han innrømmet bruk av bol fra 1953 til 1961 Jammen da er han jo en boler da... I 1961 veide han 90 kg, i 1971 veide han 109, da han var på sitt største var han ikke en boler. Bill Pearl har forøvrig diverse genetiske fordeler som ikke hvem som helst har... er jo litt rart at han veide 19kg mer når han var ren... gåt utifra at fett % var ganske lav i begge tilfeller. Han ble mer bevisst på kosthold etterhvert. Han har f.eks vært lakto-vegetarianer siden 1969. Endret 26. februar 2005 av superseven Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 lixom? oxo? azz ?! HYL Og nei, byggere er ikke "bare luft". Coleman marker jo rundt 800pund! Coleman marker mer enn 800 pund, han marker 380 kg faktisk! Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 lixom? oxo? azz ?! HYL Og nei, byggere er ikke "bare luft". Coleman marker jo rundt 800pund! Coleman marker mer enn 800 pund, han marker 380 kg faktisk! ifølge han på filmen hans er han den eneste byggeren som tar det! Han tar forresten 110kg i hver hånd på benkpress med manualer nå, det er mye Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Leste også at Vin Diesel var homo på IMDB's forum, noe som styrker denne teorien om sillikonmuskler enda mer... Klart. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Leste også at Vin Diesel var homo på IMDB's forum, noe som styrker denne teorien om sillikonmuskler enda mer... Klart. Som sagt: Dette med homofili var en spøk! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Haha, så Vin Diesel har silikonmuskler, men ikke pro kroppsbyggere? Vin Diesel er liten i forhold, kroppen hans skal ikke VELDIG mye til å oppnå med riktig trening og kosthold over litt tid. Seriøst det DUMMESTE jeg har hørt. PS: Deilig å være tilbake igjen, vært i Hamburg i ferien Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Haha, så Vin Diesel har silikonmuskler, men ikke pro kroppsbyggere? Vin Diesel er liten i forhold, kroppen hans skal ikke VELDIG mye til å oppnå med riktig trening og kosthold over litt tid. Seriøst det DUMMESTE jeg har hørt. Ps: mange "pro kroppsbyggere" har brukt synthol eller har f.eks legg-implants. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Haha, så Vin Diesel har silikonmuskler, men ikke pro kroppsbyggere? Vin Diesel er liten i forhold, kroppen hans skal ikke VELDIG mye til å oppnå med riktig trening og kosthold over litt tid. Seriøst det DUMMESTE jeg har hørt. Ps: mange "pro kroppsbyggere" har brukt synthol eller har f.eks legg-implants. Det er mange som ikke kan bygge kraftige legger (deriblant Lou Ferrigno), dersom man er sterk i leggene, men ikke klarer å bygge volum, kan man fint opperere inn implantat uten å være gay... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 dersom man er sterk i leggene, men ikke klarer å bygge volum, kan man fint opperere inn implantat uten å være gay... Da tror jeg nesten jeg må få litt silikon i bicepsene mine siden jeg er temmelig sterk, men ikke har noe volum. Implantater kan ikke forsvares uansett hva man sier synes nå jeg. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 dersom man er sterk i leggene, men ikke klarer å bygge volum, kan man fint opperere inn implantat uten å være gay... Da tror jeg nesten jeg må få litt silikon i bicepsene mine siden jeg er temmelig sterk, men ikke har noe volum. Implantater kan ikke forsvares uansett hva man sier synes nå jeg. Alle kan bygge volum i biceps, men ikke alle kan få volumiøse legger. Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 kan vi få inn noen flere bilder igjen nå ? de jeg abonomerer på denne tråden for å se Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Tipper at Ferrigno på et eller annet tidspunkt fallt oppi gryta til Miraculix... Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Mer Ferrigno. Big Lou. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå