ATi-Radeon Skrevet 8. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2005 mamma sa att jeg fikk begynne på shootfighting, skal besøke klubben på onsdag og se. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 8. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2005 Har du bare tenkt til å se på ? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 8. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2005 Har du bare tenkt til å se på ? jeg har jo aldri sett dette i 'live' før, så jeg tar meg en tur med trenings tøy, er det sånn att jeg liker det. Begynner jeg! Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 8. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2005 Det høres absolutt fornuftig ut. Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 9. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2005 Har du bare tenkt til å se på ? jeg har jo aldri sett dette i 'live' før, så jeg tar meg en tur med trenings tøy, er det sånn att jeg liker det. Begynner jeg! Belive me, trening er ikke som konkuranse, treningene er faktisk milde, og når en sparrer så er det ikke hardt, bare touching lissom, og du bokser ikke med sånne små tynne hansker, du bruker store boksehansker, størrelse 10 elns. Men jeg mener at eneste forskjellen på SF og FF er at det er flere regler i SG, slag mot korsryggen og nyrene blant annet er ikke lov i SF, men det er lov i FF osv.. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) *Bilde av arnie da og "nå" Bildet er ikke ekte! Sett T3 ? Så du kroppen hans? Kan det sammenlignes? Endret 9. februar 2005 av Dr.X Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg foreslår at denne tråden endres fra å være beregnet for kroppsbyggere heller blir en tråd for bilder av idrettsutøvære generelt. Dr.X ? Nja, andelen "vanlige" folk er veldig liten. De driver jo på en måte med bodybuilding de også så.. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 9. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2005 Nja, andelen "vanlige" folk er veldig liten. De driver jo på en måte med bodybuilding de også så.. Ja, så lenge det er greit å poste bilder av andre typer idrettsfolk er det ingen grunn til å endre det. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 9. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Bildene du la ut på forrige side TFT : Veldig enig ! Det er akkurat slik man skal se ut ! Perfekt .. Du ser helt klart at her er det trent og at man er sterk, men at man ikke har bedrevet seriøs bodybuilding.. Og jentene elsker slikt utseende..| Svære bolaper som det er utallige bilder av på sidene før er det svært få jenter som syns er pent.. ( og gutter ) Endret 9. februar 2005 av Kurt P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2005 Svære bolaper som det er utallige bilder av på sidene før er det svært få jenter som syns er pent.. ( og gutter ) Lenke til kommentar
lperik Skrevet 9. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2005 Bildene du la ut på forrige side TFT : Veldig enig ! Han hadde rimelig bra fysikk han ja, og det ser så mye bedre ut når en har litt brunfarge på kroppen og! (startet selv å ta sol på lørdag, og ser bra forskjell alt) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2005 Han her burde hvertfall trene nakke musklene sine litt mer. Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 10. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2005 og legger Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 10. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2005 og litt mindre lår, syns ikke de enorme låra byggerne har i dag ser så bra ut. Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 10. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2005 Han her burde hvertfall trene nakke musklene sine litt mer. Poseringene gjør at nakken nesten ikke syntes. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 10. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2005 Nedre del av magen hans er ikke særlig nice.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2005 og legger Ikke alle har mulighet til og bygge kraftig legger... Meg inkludert, prøvd mange angreps vinkler på dem. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 10. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2005 Sergio Olivia Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. februar 2005 Vi elsker tripod? Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 10. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2005 øhh, joda... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå