Camron Skrevet 7. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2005 Bra bryst, biceps, flat mage (ikke overdreven 6pack), og nice skuldre/nakke Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 7. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2005 skuldre nakke var jo ikke noe spess. bryst og biceps var bra da, men det er en liten del av kroppen hans. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2005 Ser ikke noen v-form heller. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 7. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2005 Ser ikke noen v-form heller. Se en gang til. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 8. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2005 Ser ikke noen v-form heller. Se en gang til. er umulig å bedømme på det bilde der da. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 8. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Noen flere av samme person: Han ser rett og slett veldig bra ut ! Endret 8. februar 2005 av T.F.T Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 8. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2005 freefight det het? Finnes det noen klubber i tr.heim? Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 8. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) freefight det het? Finnes det noen klubber i tr.heim? jeps, FF.. eneste klubbene jeg vet om er i oslo kongsvinger og lørenskog. det er egentlig ikke en lovlig idrett i Norge, tror knapt det er lov å trene det, klubben vår går under ******** bryteklubb hehe Endret 8. februar 2005 av HuzZzla Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 8. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2005 freefight det het? Finnes det noen klubber i tr.heim? jeps, FF.. eneste klubbene jeg vet om er i oslo og lørenskog. det er egentlig ikke en lovlig idrett i Norge, tror knapt det er lov å trene det, klubben vår går under ******** bryteklubb hehe dette lignet ganske på shootfight da. er intrisert i sport som er lignende, andre anbefalinger til andre sporter da? Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 8. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2005 dette lignet ganske på shootfight da. er intrisert i sport som er lignende, andre anbefalinger til andre sporter da? Åssen kan du si dette ligner på shootfigting? Eneste forskjellen på FF og SF er at i FF kan du ta motstanderen når han ligger nede, i SF er det ikke bakkekamp med! Og hvis du ser på det ene bildet, så står det Ultimate Fighting Championship UFC = FreeFighting! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 8. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2005 men forslag til en lignende kamp sport? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 8. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2005 i SF er det ikke bakkekamp med! Tøys og tull. Slag og spark er ikke tillatt på bakken i SF,men man har like fullt chokes og submissions. Dessuten kan man jo komme seg opp igjen... Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 8. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2005 men forslag til en lignende kamp sport? Nå er ikke FF én kampsport da, det er flere som er satt sammen! Du kan jo prøve thai boksing elr kickboksing. Hvis du vil lære å sparke bra så kan jeg anbefale deg Taekwondo, trener du det får du veldig bra kroppsbeherskelse, selvdisiplin, spenstighet og hurtighet! Du får en god del styrke å, hvertfall i leggene! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 8. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2005 men forslag til en lignende kamp sport? Nå er ikke FF én kampsport da, det er flere som er satt sammen! Du kan jo prøve thai boksing elr kickboksing. Hvis du vil lære å sparke bra så kan jeg anbefale deg Taekwondo, trener du det får du veldig bra kroppsbeherskelse, selvdisiplin, spenstighet og hurtighet! Du får en god del styrke å, hvertfall i leggene! trenger mer info om thai boksing og kickboksing Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 8. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg foreslår at denne tråden endres fra å være beregnet for kroppsbyggere heller blir en tråd for bilder av idrettsutøvære generelt. Dr.X ? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 8. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2005 shootfighting / freefight ? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 8. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2005 Nei, jeg er ganske sikker på at shootfighting og freefighting er to forskjellige ting. Freefighting er vel mer generelt og ikke en særegen stil tror jeg...stort sett det eneste jeg vet/tror. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 8. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2005 ShootfightingShootfighting er en såkalt MMA stil. Det er en sportsgren, som inkluderer både sparring med slag og spark stående, og bryting på bakken med låsegrep og kveletak. Shootfighting legger mye vekt på fysisk trening og teknikker. Shootfighting er en morsom, utfordrende og krevende kampsport. Shootfighting Bodø har 15 års aldergrense. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå