Gå til innhold

Bodybuilding - Bilder av eliten [56k Warning]


Dr.X

Anbefalte innlegg

PS: dette er IKKE ment som skryt og jeg har bare kroppen IKKE styrken. tar maks 50 - 55kg i benk(hvis ikke mindre). er 16år 170cm veier 70kg.

Hvis du ikke har trent i det heletatt, er ikke det så galt.

Det er mer enn det jeg klarte å ta etter å ha trent en stund.. Men så er jo jeg igjen esktremt lite sterk i utganspunktet da..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

jeg trur at om du skal bli en bra BB så må man ha det i genene. f exs. meg jeg har ALDRI trenet bare sittet forran denne dataen her. men fortsatt så har jeg ganske markerte muskler. har definitivt den beste krppen i klassen. og folka i klassen min trener med egne trenere. sier litt.

I BB er det et plus med diverse "Gudgitte" egenskaper, som f.eks estetiske proporsjoner, men man behøver ikke være spesielt sterk i utgangspunktet. For å bli en bra strongman må man være det, og de fleste bodybuildere kan ikke bli proffesjonelle strongmen, men noen, som f.eks Ronnie Coleman, Sergio Olivia, Lou Ferrigno, og muligens Bill Pearl, kunne blitt gode strongmen, spesielt med tanke på hva Coleman klarer i beinpress!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Tommi Thorvildsen har en vanvittig bra kropp, synes jeg. Han er en av de absolutt bedre jeg har sett. Finfin symmetri, fet v-shape og bra mage. Kan faktisk hende han kommer hit og holder foredrag. Det hadde vært no' det.

Lenke til kommentar
skal vi lage en poll her ? Syns du ekstrem bodybuilding (de fleste det er lagt ut bilde av her) er : Kult, Litt Overdrevent, Veldig Overdrevent, Stygt, Grusomt hvordan kan man egentlig like å gjøre sånt?

ja, virkelig interessant :)

da kan jeg finne ut hva jeg skal mene, basert på hva flertallet mener(flertallet vet alltid best)

Lenke til kommentar
skal vi lage en poll her ? Syns du ekstrem bodybuilding (de fleste det er lagt ut bilde av her) er : Kult, Litt Overdrevent, Veldig Overdrevent, Stygt, Grusomt hvordan kan man egentlig like å gjøre sånt?

eller vi kan lage en poll der vi stemmer om folk som går inn på en tråd for bilder av byggere, og syter over hvor styg det er, er idioter eller ikke.

Lenke til kommentar
skal vi lage en poll her ? Syns du ekstrem bodybuilding (de fleste det er lagt ut bilde av her) er : Kult, Litt Overdrevent, Veldig Overdrevent, Stygt, Grusomt hvordan kan man egentlig like å gjøre sånt?

eller vi kan lage en poll der vi stemmer om folk som går inn på en tråd for bilder av byggere, og syter over hvor styg det er, er idioter eller ikke.

 

Noen som har sett videoen "Ronnie Coleman - The unbelievable" (Gidder ikke se gjennom 11 sider for å finne ut om det har kommet opp ;) ), den mannen spiser nok ikke bare havregryn, men satan han kan løfte.

Kan ha en poll om hvor gamle vi tror de folka er, 14, 13, 12, 11 ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...