Gå til innhold

Bodybuilding - Bilder av eliten [56k Warning]


Dr.X

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var ikke poenget mitt, bare vil komme fram til at småkjukke hårete og bleike menn ikke er like tiltrekkende som deffa, shava og brune, for kvinner altså  :p

Ok, for "kvinner", skjønner. Det er derfor du er uenig med M'kululu

Endret av j0 Ø.
Lenke til kommentar
bedre å være bleik og macho med kroppshår enn brun og hårløs som ei jente  :p

Haha, veldig uenig :p

 

Hva ville du foretrukket hvis det gjalt en jente? Ser du? :yes:

 

Være bleik er IKKE sexy, uansett kjønn. Og overdreven og ukontrollert hårvekst overalt på kroppen tenner med sikkerhet ikke damene heller.

satte ting litt på spissen her :yes:

 

men nå om dagen blir gutter mer og mer femi, vi skal ikke være hårløse, og "pene" i den grad jentene skal

 

superseven: du kan vel ikke seriøst mene at han klarte å løfte en pony over hodet med en arm?

Endret av M`kululu
Lenke til kommentar
bedre å være bleik og macho med kroppshår enn brun og hårløs som ei jente  :p

Haha, veldig uenig :p

 

Hva ville du foretrukket hvis det gjalt en jente? Ser du? :yes:

 

Være bleik er IKKE sexy, uansett kjønn. Og overdreven og ukontrollert hårvekst overalt på kroppen tenner med sikkerhet ikke damene heller.

satte ting litt på spissen her :yes:

 

men nå om dagen blir gutter mer og mer femi, vi skal ikke være hårløse, og "pene" i den grad jentene skal

 

superseven: du kan vel ikke seriøst mene at han klarte å løfte en pony over hodet med en arm?

I følge Sandowmuseum.com er det sant. På 1800-tallet visste de ikke helt det med reps, sets og muskelvolum.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
men nå om dagen blir gutter mer og mer femi, vi skal ikke være hårløse, og "pene" i den grad jentene skal

Å? Prøver vi ikke å likestille oss i den grad vi kan da? Bør ikke ting som er akseptabelt for jenter være akseptabelt for gutter?

Lenke til kommentar
men nå om dagen blir gutter mer og mer femi, vi skal ikke være hårløse, og "pene" i den grad jentene skal

Å? Prøver vi ikke å likestille oss i den grad vi kan da? Bør ikke ting som er akseptabelt for jenter være akseptabelt for gutter?

Hvis likestilling innebærer å få meg til å bli en kvasi-homofil soss, så sier jeg nei takk!

Lenke til kommentar

Sandow ruler! Han klarte 135 kg i en hånds hantlepress, og han klarte også å løfte opp hekken på en stor, amerikansk cabriolet i en alder av 58 år.

 

Han grunnla både strongmen og bodybuilding. Han ble også kalt "The strongman".

135kg i hantelpress er sjukt.

Lenke til kommentar
Uansett, jeg tror jeg skal fortsette med å være kvapsete, bleik og hårete.

Selv om frøkna maser om "markerte magemuskler", fysj og fy. :p

greit med markerte muskler men BB blir for mye. jeg hadde helle satset på styrke, selv om det oxo er styggt. (HVIS jeg skulle velge mellom strongman og BB)

_________________________________

 

jeg trur at om du skal bli en bra BB så må man ha det i genene. f exs. meg jeg har ALDRI trenet bare sittet forran denne dataen her. men fortsatt så har jeg ganske markerte muskler. har definitivt den beste krppen i klassen. og folka i klassen min trener med egne trenere. sier litt.

 

PS: dette er IKKE ment som skryt og jeg har bare kroppen IKKE styrken. tar maks 50 - 55kg i benk(hvis ikke mindre). er 16år 170cm veier 70kg.

Endret av oddis89
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
jeg trur at om du skal bli en bra BB så må man ha det i genene.

Joda, sammen med viljen til å stappe i seg alt annet enn helsefremmende "medisiner".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...