j0 Ø. Skrevet 1. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Jævlig feit...? Det er slik fettprosent en gjennomsnittlig person (som ikke er amerikaner) har... Fortsatt feite i mine øyne, ikke bare er det fettprosenten, men hele kroppsbygninga, proporsjoner, alt bare.. Du høres ut som anorektisk fjortiss jente Endret 1. februar 2005 av j0 Ø. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2005 Ingen kan fortelle meg at man heller vil se sånn ut: enn dette: Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2005 Ingen kan fortelle meg at man heller vil se sånn ut: *rekke opp hånda* Det er forskjellig på hva folk synes er estetisk, BB blir litt vel markert IMO. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 1. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2005 Ingen kan fortelle meg at man heller vil se sånn ut: *rekke opp hånda* Det er forskjellig på hva folk synes er estetisk, BB blir litt vel markert IMO. *rekke opp enda en hånd* Hadde faktisk foretrukket han første der. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2005 wow.. syke folk Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 1. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2005 Kunst, sport, kall det hva du vill...Synes "det" er like verdifullt som f.eks. fotball.. sorry at jeg sier det men da er det ikke veldig verdifullt. EDIT:off topic Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg vil nå si det er en større prestasjon å klare å bygge seg opp slik som det der enn å være en overbetalt fotballspiller ett eller annet sted. Lenke til kommentar
morra Skrevet 1. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2005 Hva med denne: Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 1. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg vil nå si det er en større prestasjon å klare å bygge seg opp slik som det der enn å være en overbetalt fotballspiller ett eller annet sted. enig med at BB er mer verdifult en fotball. men jeg liker dessverre ikke BB, men er inponert over at dem klarer å bygge seg opp sånn. er ikke mye pent men. foresten en strongman ser feit ut ja men ikke sånn VEEELDIG feit. bare litt lubben hehe. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2005 BB er kultur Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 1. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2005 BB er kultur Klart det Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 1. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) dr. X: roy holte du har bilde av der, sammen med en bygger jeg ikke vet hvem er, vurderer faktisk å gå over til bygging pga en skade, deff og litt solarium så tror jeg han hadde glidd rett inn. bilde er vel hele ikke til fordel for han. bedre å være bleik og macho med kroppshår enn brun og hårløs som ei jente godt å høre at også andre liker strongmen (andre enn marius pudzianowski) Endret 1. februar 2005 av M`kululu Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 1. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) dr. X, roy holte du har bilde av der, sammen med en bygger jeg ikke vet hver er, vurderer faktisk å gå over til bygging pga en skade, deff og litt solarium så tror jeg han hadde glidd rett inn. Mhm, han har også vært bygger(før han ble strongman) Men tviler på at han kan gjøre det stort innen bygging, han har tross alt en avrevet biceps. Endret 1. februar 2005 av j0 Ø. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 1. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2005 Uenig. Ville heller vært strongman enn bodybuilder. Dog grensen er liten. Anyways fant noen morsome gamle bilder: http://www.bodybuildingreviews.net/bookrev...ngman/bbtwo.jpg http://www.bodybuildingreviews.net/bookrev...gman/bbfive.jpg http://www.bodybuildingreviews.net/bookrev...man/bbthree.jpg http://digilander.libero.it/naturalman/bber/4.jpg Sandow ruler! Han klarte 135 kg i en hånds hantlepress, og han klarte også å løfte opp hekken på en stor, amerikansk cabriolet i en alder av 58 år. Han grunnla både strongmen og bodybuilding. Han ble også kalt "The strongman". Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 1. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2005 Flere bilder av Sandow: Han kunne b.l.a løfte en fullvoksen pony over hodet med en arm. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2005 bedre å være bleik og macho med kroppshår enn brun og hårløs som ei jente Haha, veldig uenig Hva ville du foretrukket hvis det gjalt en jente? Ser du? Være bleik er IKKE sexy, uansett kjønn. Og overdreven og ukontrollert hårvekst overalt på kroppen tenner med sikkerhet ikke damene heller. Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 1. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Hva ville du foretrukket hvis det gjalt en jente? Ser du? Menn og kvinner er to forskjellige ting, de skal ikke være like Endret 1. februar 2005 av j0 Ø. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå