Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2005 http://mostmuscular.com/2003-events/2003-ironman-pro/named/700-Flex_Wheeler_23.jpg Flex Wheeler Bra symmetri. Jepp. Dumt at han ikke kan bygge lenger. Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 1. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2005 http://mostmuscular.com/2003-events/2003-ironman-pro/named/700-Flex_Wheeler_23.jpg Flex Wheeler Bra symmetri. Jepp. Dumt at han ikke kan bygge lenger. Enig. Men kan jo ikke vente annet når man er bygger heller. Man tar sjangser, og før eller senere vil man få svi. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 1. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2005 noen som har bilder av gamle løftere? se ossn musklene har blitt Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 1. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2005 Hva er det som er så spesielt med skjorta hans ? Man tjener oppimot 40% på å bruke en trippellags denim. Gene Rychlak er en hån for styrkesporten rett og slett. Her har vi ett bilde av muskelbunten Hvis man klarer 40% mer med skjorte, klarer rychlak allikevel mye. Det betyr at han klarer 325 kg +-. Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 1. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2005 Hvis man klarer 40% mer med skjorte, klarer rychlak allikevel mye. Det betyr at han klarer 325 kg +-. Det er vel ingen tvil om at han er meget sterk i benken. Men såvidt jeg vet har han aldri sagt noe om sine raw workouts. Tviler på at han i det hele tatt har over 300kg raw... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Alle strongman folka er like.. dritstygge! Eier ikke noe atletisk eller estetisk ved kroppen at all. Flex wheeler gogo! Endret 1. februar 2005 av Dr.X Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2005 Alle strongman folka er like.. dritstygge! Eier ikke noe atletisk eller estetisk ved kroppen at all. Tja... Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 1. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Alle strongman folka er like.. dritstygge! Eier ikke noe atletisk eller estetisk ved kroppen at all. Jeg ser ikke helt hva som er stygt... De trente folkene som ser best ut etter min mening er fribryterene. Strongmen prioriterer kun styrke, de driter i om de brenner broene til mr. olympia eller ikke... Endret 1. februar 2005 av superseven Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 1. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Alle strongman folka er like.. dritstygge! Eier ikke noe atletisk eller estetisk ved kroppen at all. utrolig rått spør du meg Endret 1. februar 2005 av j0 Ø. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Tja... ja. Alt for tjokk og udefinert. jO.Ø, ja, han er unntaket. Og ja, jeg vet at de prioriterer styrke.. Men pent er det uansett ikke. Endret 1. februar 2005 av Dr.X Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 1. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Og ja, jeg vet at de prioriterer styrke.. Men pent er det uansett ikke. Smak og behag... Vil heller være sterk og litt tjukk en å være ei bygger pyse:P(fett kan deffes bort;) + byggere er jo feite offsason) Magnus Samuelson Endret 1. februar 2005 av j0 Ø. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2005 nei seriøst.. ser bare jævlig feit ut.. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 1. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2005 nei seriøst.. ser bare jævlig feit ut.. Jævlig feit...? Det er slik fettprosent en gjennomsnittlig person (som ikke er amerikaner) har... Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 1. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Endret 1. februar 2005 av j0 Ø. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 1. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) morra mi er også ganske stor, 200kg veier hu! tenk hu med synthol!!!!! P.g.a muskelmasse eller fett? muskelmasse, jeg har sett morra hans, får coleman til å se ut som lillesøstra mi. syns strongmen som samuelson og karlsen bør få cred for fysikken deres! de er forbanna rå, ser også sunnere ut med en helt normal mengde kroppsfett enn når folk er så rippa at du ser tverrstriper på smilemusklene. se på "feitingene" Endret 1. februar 2005 av M`kululu Lenke til kommentar
Camron Skrevet 1. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2005 Enig med Dr. her.. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 1. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) helt til venstre: espen aune, neste lengst: roy holte Endret 1. februar 2005 av M`kululu Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2005 Enig med Dr. her.. Jeg også. Bodybuilding is an artform. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2005 Uenig. Ville heller vært strongman enn bodybuilder. Dog grensen er liten. Anyways fant noen morsome gamle bilder: Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2005 Jævlig feit...? Det er slik fettprosent en gjennomsnittlig person (som ikke er amerikaner) har... Fortsatt feite i mine øyne, ikke bare er det fettprosenten, men hele kroppsbygninga, proporsjoner, alt bare.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå