Ol'H Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Korfor er det ingen av disse bodybuilderne som hevder seg i verdens sterkeste menn konkurransene da? fordi de trener ikke for maks styrke, de trener for volum og symmetri Hvis jeg ikke tar feil har både svend karlsen og samuelson vært mer eller mindre aktiv som bodybuilder.... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Og ikke minst han Marius-fyren fra Polen. Ser nå temmelig "bodybuilder" ut han også. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 vet ikke om det er bare meg.. men jeg elsker å se muskler. Haha, godt å høre Post bilder da Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 vet ikke om det er bare meg.. men jeg elsker å se muskler. Er du gutt eller jente? Lenke til kommentar
War Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 vet ikke om det er bare meg.. men jeg elsker å se muskler. Er du gutt eller jente? Jeg har enda til gode å se en jente som ikke trener like muskler Spesielt 140kg mannfolk. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) edit: glem det Endret 21. januar 2005 av M`kululu Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 *gisp* håper jeg ikke er jente må nok skuffe de fleste der ja. hehe. [Mann] Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Korfor er det ingen av disse bodybuilderne som hevder seg i verdens sterkeste menn konkurransene da? fordi de trener ikke for maks styrke, de trener for volum og symmetri Hvis jeg ikke tar feil har både svend karlsen og samuelson vært mer eller mindre aktiv som bodybuilder.... karlsen ihvertfall Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Levrone bakfra: Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Ok sjekket det opp, samuelson har aldri drevet proff bodybuilding. Kun styrkeløft på den mannen... Svend Karlsen var aktiv i en periode. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Tøfft med litt brei rygg! hehe, minner meg om julebordet på gamlejobben. Satt imellom 2karer som så ut som han bakfra. måtte sitte med henda i kryss for å få plass Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Tøfft med litt brei rygg! hehe, minner meg om julebordet på gamlejobben. Satt imellom 2karer som så ut som han bakfra. måtte sitte med henda i kryss for å få plass er ikke du også stor da? bildene teller så Lenke til kommentar
lperik Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 er ikke du også stor da? bildene teller så Vel, iforhold til de var jeg liten Han ene kom på 2.plass i nm i bodybuidling. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Jobber på et treningstudio eller som bygger/murer ? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Jobber på et treningstudio eller som bygger/murer ? Skulle tro det, men jobba på lager. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 er jeg for høy til å bli breiskuldra? jeg er over 180 Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 er jeg for høy til å bli breiskuldra? jeg er over 180 Nei man kan være ganske høy og breiskuldra. Et bra eksempel på dette er Andre the Giant, som var 223 cm høy og veide 248 kg. Han hadde forøvrig en sykdom som på engelsk heter giantism, som gjør at man sjelden blir mer enn 40 år, derfor døde han i en alder av 46 år. Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 er jeg for høy til å bli breiskuldra? jeg er over 180 Nei man kan være ganske høy og breiskuldra. Et bra eksempel på dette er Andre the Giant, som var 223 cm høy og veide 248 kg. Han hadde forøvrig en sykdom som på engelsk heter giantism, som gjør at man sjelden blir mer enn 40 år, derfor døde han i en alder av 46 år. superseven du har de merkligste eksempler :!: regner det var ment som en spøk Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Late som dere er, er det jeg som må ta styringa igjen vett.. For dere som ikke så det, det er Chris Cormier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå