j0 Ø. Skrevet 12. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2005 Serge Nubret er rå Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 12. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2005 http://sergenubret.altervista.org/sn108.jpg På dette bildet er han 60 år gammel! Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 På dette bildet er han 60 år gammel! 60!? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 Japp.. vill kis! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) bruker bodybuildere sånn brunkrem for at musklene skal vises bedre? Endret 13. januar 2005 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 bruker bodybuildere sånn brunkrem for at musklene skal vises bedre? Jepp, det stemmer. De går nok ikke rundt med det hele tiden, men gjerne i konkurranser. (Mr. Olympia) o.l. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 13. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2005 http://www.home.no/lperik/sp.gif Lenke til kommentar
Luv Skrevet 15. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2005 Skjer med magemusklene til han siste posta fyren? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2005 Skjer med magemusklene til han siste posta fyren? De er sånn. Det er vel ganske få som har symmetrisk mage, men han er vel en av de som er ganske langt over på motsatt side av skalaen. Gener er noe dritt Lenke til kommentar
lperik Skrevet 16. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2005 Skjer med magemusklene til han siste posta fyren? De er sånn. Det er vel ganske få som har symmetrisk mage, men han er vel en av de som er ganske langt over på motsatt side av skalaen. Gener er noe dritt Ser ut som alle magemusklene er koblet sammen ved navlen og roterer i alle retninger derfra Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 16. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2005 Tror de gutta der bør være forsiktig når de napper i løken, et for hardt røsk så sitter de med lillekaren i hånda. LOL hahahoho Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 16. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2005 her var det jaggu mye stygt azz. men det var noe som faktisk var fint. f.eks. "old boys" de så ikke så oppblåste ut. personlig mener jeg at dagen body-buildere er stygge og alt for oppblåste. men sånn som Lou Ferrigno, Jeff Cervero og Jay Cutler, de gutta så ikke så ille ut.. foretsen er disse gutta så sterke som se ser ut eller er det lixom bare luft. eller kanskje det er delvis luft men ganske mye styrke?? vet ikke jeg men det jeg har hørt er at det ikke er SÅÅ sinnsykt med styrke i dem. er jo litt da men.. hakke peilig på sånt jeg Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 16. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2005 det er ein seig myte at byggere sine muskler bare er luft, vann og at de er svake. det stemmer overhodet ikke. byggere er sterke! Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 16. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) det er ein seig myte at byggere sine muskler bare er luft, vann og at de er svake.det stemmer overhodet ikke. byggere er sterke! ok. TØFFT da foresten jeg glemte arnold han oxo ser bra ut ikke så oppblåst lixom. Endret 16. januar 2005 av oddis89 Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. januar 2005 lixom? oxo? azz ?! HYL Og nei, byggere er ikke "bare luft". Coleman marker jo rundt 800pund! Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 16. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2005 Sånne folk ser faktiskt ekle ut, noen som er med meg? Jeg syns det er greit at man har sixpack og litt muskler i overarma, og litt størrelse på låra.. Men å se sånn ut er bare ekkelt.. ugh.. frysninger Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 16. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2005 eller kanskje det er delvis luft men ganske mye styrke?? vet ikke jeg men det jeg har hørt er at det ikke er SÅÅ sinnsykt med styrke i dem. er jo litt da men.. hakke peilig på sånt jeg Bodybuildere er helt like vektløftere og, bortsett fra at de har lavere fettprosent. At f.eks klatrere har litt mindre muskelmasse enn bodybuildere i forhold til styrken, skyldes at de tar flere sets og reps når de trener, og dette gir mindre muskler, men forbedrer nervesystemet. Forøvrig: Coleman klarer 1 tonn i beinpress! D.v.s at han kan løfte noe som tilsvarer en VW Golf III. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2005 Forøvrig: Coleman klarer 1 tonn i beinpress! D.v.s at han kan løfte noe som tilsvarer en VW Golf III. 8 ganger faktisk. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. januar 2005 Han er jo ikke menneskelig lengre. Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 16. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2005 Sånne folk ser faktiskt ekle ut, noen som er med meg? Jeg syns det er greit at man har sixpack og litt muskler i overarma, og litt størrelse på låra.. Men å se sånn ut er bare ekkelt.. ugh.. frysninger Jeg kan ikke beskrive hvor mye jeg gir faen i om du syns byggere er "ekkelt" eller ikke. Hold det for deg sjøl. Hvis du ikke liker byggere, ikke gå inn på tråden som heter: "Bodybuilding - Bilder av eliten". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå