Gå til innhold

Bodybuilding - Bilder av eliten [56k Warning]


Dr.X

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjer med magemusklene til han siste posta fyren?

De er sånn. Det er vel ganske få som har symmetrisk mage, men han er vel en av de som er ganske langt over på motsatt side av skalaen. Gener er noe dritt :p

Ser ut som alle magemusklene er koblet sammen ved navlen og roterer i alle retninger derfra :)

Lenke til kommentar

her var det jaggu mye stygt azz. men det var noe som faktisk var fint. f.eks. "old boys" de så ikke så oppblåste ut. personlig mener jeg at dagen body-buildere er stygge og alt for oppblåste. men sånn som Lou Ferrigno, Jeff Cervero og Jay Cutler, de gutta så ikke så ille ut..

 

foretsen er disse gutta så sterke som se ser ut eller er det lixom bare luft.

eller kanskje det er delvis luft men ganske mye styrke?? vet ikke jeg men det jeg har hørt er at det ikke er SÅÅ sinnsykt med styrke i dem. er jo litt da men..

 

hakke peilig på sånt jeg

Lenke til kommentar

eller kanskje det er delvis luft men ganske mye styrke?? vet ikke jeg men det jeg har hørt er at det ikke er SÅÅ sinnsykt med styrke i dem. er jo litt da men..

 

hakke peilig på sånt jeg

Bodybuildere er helt like vektløftere og, bortsett fra at de har lavere fettprosent. At f.eks klatrere har litt mindre muskelmasse enn bodybuildere i forhold til styrken, skyldes at de tar flere sets og reps når de trener, og dette gir mindre muskler, men forbedrer nervesystemet.

 

Forøvrig: Coleman klarer 1 tonn i beinpress! D.v.s at han kan løfte noe som tilsvarer en VW Golf III.

Lenke til kommentar
Sånne folk ser faktiskt ekle ut, noen som er med meg? Jeg syns det er greit at man har sixpack og litt muskler i overarma, og litt størrelse på låra.. Men å se sånn ut er bare ekkelt..

 

ugh.. frysninger

Jeg kan ikke beskrive hvor mye jeg gir faen i om du syns byggere er "ekkelt" eller ikke. Hold det for deg sjøl.

 

Hvis du ikke liker byggere, ikke gå inn på tråden som heter: "Bodybuilding - Bilder av eliten".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...