j0 Ø. Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hvordan er det med repetisjoner/set på de folka der da ? Sånn mellom 20 og nesten 40 reps på chinups. Ja, og på dips ligger vel de fleste godt over 30reps.... (kroppsvekt 80-85kg i 180cm+ regner jeg med) Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Grunnen til at de da ikke ser ut som typiske kroppsbyggere er fordi de ikke bruker bol ? EDIT: er fitness det samme som bodybuilding med streng dopingtesting ? De bruker hvertfall ikke samme typer steroider, men de fleste er nok relativt dopfri. Selv om jeg har sett fitness utøvere som har litt vel store armer/nakke. tro ikke dopingtesting er så utbredt blant dem heller, men er ikke sikker. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Cutler er den ariske helten min Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 magnus samuelsson er den ariske helten min !!! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 finnes ikke arisk i den mannen der da Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Her har vi Tommi Torvildsens berømte salto på scenen: http://www.battery.no/film/tommi.wmv Lenke til kommentar
War Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) skal legge inn bilder her i steden for tekst, men ett spm, hvem er den største som har vært? har noen bilde av den største boleren i verden? Endret 8. januar 2005 av War Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) skal legge inn bilder her i steden for tekst, men ett spm, hvem er den største som har vært? har noen bilde av den største boleren i verden? Ronnie Coleman eller Lou Ferrigno er nok størst, hvis du ser på "standard" bolerne.. Tar du en titt på hva som skjer med kroppen når du bruker synthol kan du søke på Gregg Valentino. Men jeg mener, se på den mannen da.. Endret 7. januar 2005 av Dr.X Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Ja synthol brukere ser jo veldig bra ut! Min gjetning går nok også på Coleman. Men bare en ting jeg lurer på, hva er det kroppsbyggere har i den magetaska de konstant bærer på!? Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 finnes ikke arisk i den mannen der da 2m, 150 kg, blond og blåøyd. er ikke det arisk vet ikke jeg Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Ronnie Coleman eller Lou Ferrigno er nok størst Lou ferringo er jo bare "smågutten" sammenlignet med dagens byggere. Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 magnus samuelsson er den ariske helten min !!! Magnus Samuelsson er ekstremt rå Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 ferrigno er stor når du ser på høyde, men massen kan han ikke matche. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) I 1994 (2 år etter at han gjorde comeback) veide Ferrigno 141 kg, d.v.s 12 kg mer enn Coleman + at Ferrigno har ikke tatt veksthormoner og fått diverse innvoller til å vokse. Til sammenligning veier off-season Coleman 144 kg. Endret 7. januar 2005 av superseven Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Dexter Jackson har ikke dame for tida: I rest my case. Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 I 1994 (2 år etter at han gjorde comeback) veide Ferrigno 141 kg, d.v.s 12 kg mer enn Coleman + at Ferrigno har ikke tatt veksthormoner og fått diverse innvoller til å vokse. Til sammenligning veier off-season Coleman 144 kg. vel... Coleman er under 1.80 og Lou Ferringo er vel rundt 2 meter. På scenen veide vel coleman rundt 130-135kg. Og det er en helt annen deff en det de gamle byggerne hadde. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 2m, 150 kg, blond og blåøyd. er ikke det arisk vet ikke jeg Jojo, sånn sett så ja. Men ikke i kroppen og ansiktet hvis du skjønner. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Det er ikke arisk, men germansk. Den ariske rase er fra India og traktene deromkring. Lenke til kommentar
War Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Det er ikke arisk, men germansk. Den ariske rase er fra India og traktene deromkring. så når hitler ville ha arisk rase i det 3dje rike,mente han en gjeng indere Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Arisk er vel strengt tatt et språk og ikke en rase (i motsetning til hva noen trodde). Uansett, OT, så EOD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå