Gå til innhold

Bodybuilding - Bilder av eliten [56k Warning]


Dr.X

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Doc, vet du om noen sider jeg kan gå inn på for finne info om styrketrening? I tillegg vil jeg finne noen gode treningsoppsett som jeg kan begynne med!

 

Hvis noen vet om det, vennligst legg ut direkte link, ikke bare www.trening.no f.eks. :)

 

Trening av styrke og eksplosivitet

 

Del 1

Del2

 

Styrke og muskelmasse

Ryp

 

TOMMI THORVILDSEN var på flexgym i trondheim.

Lærte mye av han.

 

 

Flexgym i trondheim

 

Et bilde for å ikke forsøpple tråden

Endret av War
Lenke til kommentar
KArer, jeg trenger tips igjen..

Jeg vil gå ned i vekt (bli kvitt fettet) og trenger en diet...En enkel en bare..

Tenkte selv at jeg skulle prøve å bare spise "makaroni" liksom til middag, uten noe annet tillegg enn ketchup..hjelper det tror dere?

har dere prøvd noe selv som virket?

Er ikke makaroni pasta da? pasta er jo bare karbohydrater.. er jo en grunn til at de fleste livsstilsendringer/slankekurer er "low-karb"- dietter..

 

Spis mer proteiner og mindre karbohydrater. Dersom du klarer å halvere karbohydratinntaket, og doble proteininntaket, vil det ordne seg..

 

med andre ord:

spis mer kjøtt (kylling, laks og biff) og mindre tilbehør (poteter, pasta) og mer grønnsaket..

 

 

Dette bør forresten heller postes i treningstråden..

skal du ned i fettprosent ja.

ikke om du skal bygge muskler

 

 

EDIT leste ikke alt, sorry

Skal heller ligge inn ett bilde

Endret av War
Lenke til kommentar
KArer, jeg trenger tips igjen..

Jeg vil gå ned i vekt (bli kvitt fettet) og trenger en diet...En enkel en bare..

Tenkte selv at jeg skulle prøve å bare spise "makaroni" liksom til middag, uten noe annet tillegg enn ketchup..hjelper det tror dere?

har dere prøvd noe selv som virket?

Er ikke makaroni pasta da? pasta er jo bare karbohydrater.. er jo en grunn til at de fleste livsstilsendringer/slankekurer er "low-karb"- dietter..

 

Spis mer proteiner og mindre karbohydrater. Dersom du klarer å halvere karbohydratinntaket, og doble proteininntaket, vil det ordne seg..

 

med andre ord:

spis mer kjøtt (kylling, laks og biff) og mindre tilbehør (poteter, pasta) og mer grønnsaket..

 

 

Dette bør forresten heller postes i treningstråden..

skal du ned i fettprosent ja.

ikke om du skal bygge muskler

Spurte han om å bygge muskler eller spurte han om å gå ned i vekt/fettprosent? :roll:

 

*hive inn et bilde for ikke å være off-topic*

 

image004.jpg

Endret av Kenny000
Lenke til kommentar

Bodybuilding er bare å vise seg frem.

Hvordan reglene er i dag, vet jeg ikke, men på 70-tallet handlet Mr.Universe og Mr.Olympia om Styrke, muskelmasse/markering, posering og selvtillit.

 

Bodybuildere dop-testes også, for i utgangspunktet er det ikke lov med bol der heller (det var det tidligere), men de dyreste steroidene, kan ingen lege (uansett hvor dyktig vedkommende er) bevise at noen har tatt, derfor kan man heller ikke nekte noen å delta i noen bodybuilding konkuranse.

Endret av superseven
Lenke til kommentar
Hvordan reglene er i dag, vet jeg ikke, men på 70-tallet handlet Mr.Universe og Mr.Olympia om Styrke, muskelmasse/markering, posering og selvtillit.

Styrke?????? :thumbdown:

 

Athletic Fitness derimot, der er det tre deler: styrkedel (dips og chins), hinderløype, og "symmetri del" elrns

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Kroppsbyggere er da sterke ?

Joda, jevnt over, men det er ikke det Mr. Olympia handler om. Det går det mer i hvem som har fått frem alle muskelgruppene og hvor bra, samt posering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...