Prizefighter Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 Fant endel av den unge kroppsbyggeren "Richard Sandrak": Virker ikke som om han vil få det noe bra når han vokser opp. Her er noen bilder av coleman fra tidligere i treningen: Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 Bill Pearl 1971. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 Ukens bilde på treningsforumet Lenke til kommentar
War Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Doc, vet du om noen sider jeg kan gå inn på for finne info om styrketrening? I tillegg vil jeg finne noen gode treningsoppsett som jeg kan begynne med! Hvis noen vet om det, vennligst legg ut direkte link, ikke bare www.trening.no f.eks. Trening av styrke og eksplosivitet Del 1 Del2 Styrke og muskelmasse Ryp TOMMI THORVILDSEN var på flexgym i trondheim. Lærte mye av han. Flexgym i trondheim Et bilde for å ikke forsøpple tråden Endret 8. januar 2005 av War Lenke til kommentar
War Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) KArer, jeg trenger tips igjen..Jeg vil gå ned i vekt (bli kvitt fettet) og trenger en diet...En enkel en bare.. Tenkte selv at jeg skulle prøve å bare spise "makaroni" liksom til middag, uten noe annet tillegg enn ketchup..hjelper det tror dere? har dere prøvd noe selv som virket? Er ikke makaroni pasta da? pasta er jo bare karbohydrater.. er jo en grunn til at de fleste livsstilsendringer/slankekurer er "low-karb"- dietter.. Spis mer proteiner og mindre karbohydrater. Dersom du klarer å halvere karbohydratinntaket, og doble proteininntaket, vil det ordne seg.. med andre ord: spis mer kjøtt (kylling, laks og biff) og mindre tilbehør (poteter, pasta) og mer grønnsaket.. Dette bør forresten heller postes i treningstråden.. skal du ned i fettprosent ja. ikke om du skal bygge muskler EDIT leste ikke alt, sorry Skal heller ligge inn ett bilde Endret 8. januar 2005 av War Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) KArer, jeg trenger tips igjen..Jeg vil gå ned i vekt (bli kvitt fettet) og trenger en diet...En enkel en bare.. Tenkte selv at jeg skulle prøve å bare spise "makaroni" liksom til middag, uten noe annet tillegg enn ketchup..hjelper det tror dere? har dere prøvd noe selv som virket? Er ikke makaroni pasta da? pasta er jo bare karbohydrater.. er jo en grunn til at de fleste livsstilsendringer/slankekurer er "low-karb"- dietter.. Spis mer proteiner og mindre karbohydrater. Dersom du klarer å halvere karbohydratinntaket, og doble proteininntaket, vil det ordne seg.. med andre ord: spis mer kjøtt (kylling, laks og biff) og mindre tilbehør (poteter, pasta) og mer grønnsaket.. Dette bør forresten heller postes i treningstråden.. skal du ned i fettprosent ja. ikke om du skal bygge muskler Spurte han om å bygge muskler eller spurte han om å gå ned i vekt/fettprosent? *hive inn et bilde for ikke å være off-topic* Endret 5. januar 2005 av Kenny000 Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 Så et par bilder av Laroussi Younes (eller Younés), noen som har flere bilder av han. Likte størrelsen på han, var liksom ikke så alt for stor. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 Han er en av fitnessgutta vett.. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 6. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2005 Hvordan er det med repetisjoner/set på de folka der da ? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2005 Mye det samme som vanlig bodybuilding vil jeg tro... Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 6. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Mye det samme som vanlig bodybuilding vil jeg tro... Grunnen til at de da ikke ser ut som typiske kroppsbyggere er fordi de ikke bruker bol ? EDIT: er fitness det samme som bodybuilding med streng dopingtesting ? Endret 6. januar 2005 av T.F.T Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2005 I fitness skal de gjøre en hel haug styrkeøvelser i tillegg til å vise seg frem. Bodybuilding er bare å vise seg frem. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 6. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Bodybuilding er bare å vise seg frem. Hvordan reglene er i dag, vet jeg ikke, men på 70-tallet handlet Mr.Universe og Mr.Olympia om Styrke, muskelmasse/markering, posering og selvtillit. Bodybuildere dop-testes også, for i utgangspunktet er det ikke lov med bol der heller (det var det tidligere), men de dyreste steroidene, kan ingen lege (uansett hvor dyktig vedkommende er) bevise at noen har tatt, derfor kan man heller ikke nekte noen å delta i noen bodybuilding konkuranse. Endret 6. januar 2005 av superseven Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2005 Ikke vet jeg. Men det jeg har fått med meg av slike "konkurranser" er at de bare viser seg frem. De løfter ihvertfall ikke noe eller gjør styrkeøvelser. Eller er jeg helt på jordet? Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 6. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2005 Hvordan reglene er i dag, vet jeg ikke, men på 70-tallet handlet Mr.Universe og Mr.Olympia om Styrke, muskelmasse/markering, posering og selvtillit. Styrke?????? Athletic Fitness derimot, der er det tre deler: styrkedel (dips og chins), hinderløype, og "symmetri del" elrns Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 6. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2005 Hvordan reglene er i dag, vet jeg ikke, men på 70-tallet handlet Mr.Universe og Mr.Olympia om Styrke, muskelmasse/markering, posering og selvtillit. Styrke?????? Kroppsbyggere er da sterke ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2005 Kroppsbyggere er da sterke ? Joda, jevnt over, men det er ikke det Mr. Olympia handler om. Det går det mer i hvem som har fått frem alle muskelgruppene og hvor bra, samt posering. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2005 Hvordan er det med repetisjoner/set på de folka der da ? Sånn mellom 20 og nesten 40 reps på chinups. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå