LarsP Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Hvorfor får disse muskelmonstrene sånne "ormer" under huden? Som på høyrebildet til Yates, på armen. Så Arnold hadde dem på lårene også. Er ikke det litt skummelt? "ormer" som du kaller det er rett og slett blodårer. Store muskler krever mer blod enn små. Derfor har bodybuildere grotestk store årer som pumper i ett sett. En annen ting er at før stevner (som dette bildet er tatt fra) så har de særdeles lav fettprosent, dette gjør at musklene OG blodårene blir mer definerte enn de ellers er. Mange tørker også ut kroppen for å oppnå enn mer "fast" form. (Sylvester Stalone gjorde f.eks dette før "Cliffhanger".) Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Dette er heftig med "ormer": Heftig vkropp: Endret 14. september 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Det var en imponerende overarm. Gregg Valentino, mannen med oljeoverarmene: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Disse gutta ligner på He-Man plastfigurene jeg hadde som liten Helt fullstendig overblåste muskler. Må være tungt å gå langt med så mye kroppsmasse å dra på. http://store1.yimg.com/I/dragonballzcentral_1811_470431838 http://store1.yimg.com/I/yhst-95557112773151_1811_242861827 Endret 14. september 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Jeg tror i grunn ting er lettere med såpass muskler, man trenger jo ikke å anstrenge seg like mye som ellers.. Men som sagt har de jo en del å drasse på, jeg vet ikke! På noen av coleman's filmer virker han i grunn litt treg og tungpusten.. 140kg ren muskelmasse er litt ! :!: Her forresten Jay Cutler med en liten latsspread: LarsP: Greg ser helt herpa ut da, sjekk på høyre bicepsen hans ift. venstre.. Skjønner ikke hvorfor han holder på med Synthol greine, armene er jo fullstendig ødelagt.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Synthol? Hehe ja det ser ut som ene bicepsen henger på undersida ift. til den andre armen Også ingen brystmuskler? Snodig mann. Edit: okay nå fant jeg ut hva Synthol er.. http://www.bodybuilding.com/fun/ronharris8.htm Ei slags "olje" de spruter inn i musklene så de blåser seg helt horribelt opp. Ser ikke særlig bra ut han fyren på bildet på den sida heller. Endret 14. september 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Noen artige Bilder fra Mr. Olympia 03: Snakker vi Vkropp på han i midten eller??[Forresten Kevin Levrone til høyre] Massive greier !! Her snakker vi posing: Sjekke Levrone med det verste "YOU TALKING TO ME!?!" blikket !! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Ser ikke særlig bra ut han fyren på bildet på den sida heller. Det er han ! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Mere Synthol-misbruk: Ser ikke spesiellt smart ut det der Kanskje han har sett for mange Skippern-tegnefilmer som liten og ville bli sånn? Super overarmer og syltynne underarmer. Endret 14. september 2004 av Bitex Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 LarsP: Greg ser helt herpa ut da, sjekk på høyre bicepsen hans ift. venstre.. Skjønner ikke hvorfor han holder på med Synthol greine, armene er jo fullstendig ødelagt.. Grunnen til at armene hans er såpass asymmetriske er at han hadde en ulykke for et par år siden hvor den ene senen i hans venstre bicep røyk. (I wonder why!??) Det ER jo en grunn til at han blir omtalt som "the most hated man i bodybuilding". Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Huff, glad det ikke er mange av sånne Lenke til kommentar
-sLiCer- Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 chris..du VET arnold er kongen! uansett!!! Jeg veit at den mannen kan building...er jo visse grunner til at han tok 7 mesterskap...hvor den ene var etter en del års pause... det kaller jeg ekte mannfolk Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Hmm, Arnold tok såvidt det er meg bekjent 7 Mr. Olympia-titler etterhverandre, ikke noen etter et avbrekk. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Dr.X.. har du bilder av noen kvinnelige og kanskje? Enda verre lissom. Rart at denna tråden ikke er flytta til "humor" Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Dr.X.. har du bilder av noen kvinnelige og kanskje? Enda verre lissom. Rart at denna tråden ikke er flytta til "humor" Nei, men kan sikkert finne noe kjapt! *leite* *ÆSJ* Endret 14. september 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Nice. Lukter jeg store doser med testosteron? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. september 2004 Rapporter Del Skrevet 15. september 2004 Her snakker vi sannsynligvis om klitoris på størrelse med en middels penis ja. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 15. september 2004 Rapporter Del Skrevet 15. september 2004 Apropos rygg. Dorian Yates, en av de virkelig store gjennom tidene: http://www.treningsforum.no/forum/attachme...4764Yates04.jpg The hulk! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. september 2004 Rapporter Del Skrevet 15. september 2004 Nei, det finnes bare EN Hulk, Lou Ferrigno: Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 15. september 2004 Rapporter Del Skrevet 15. september 2004 Han er rå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå