Prizefighter Skrevet 29. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2004 bole folk er bare stykt, vin disel og 50 cent Dette skuffer kanskje, men Vin Diesel har sillikonmuskler i armene og i brystet. hvor har du lest det da? Han har innrømmet det selv. Og jeg tviler sterkt på at han hadde sagt det hvis bryst-musklene og arm-musklene var ekte... Innrømmet det selv hvor? Kan du gi meg troverdig informasjon da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2004 Vin Diesel har silikon i musklene? Bullcrap. Well, I've worked out for years. For a long time it was my only sense of gratification. I would get into fights with other bouncers when a guy was already on the floor and the other guys thought it was alright to jump up in the air and land on the guy's head. Han har jobbet som utkaster, derfor det siste sitatet. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 29. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2004 Vin Diesel har silikon i musklene? Bullcrap. Han har sillikon i brystmusklene og i bicepsene. Han kan ha trent andre muskelgrupper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2004 Vin Diesel har silikon i musklene? Bullcrap. Han har sillikon i brystmusklene og i bicepsene. Han kan ha trent andre muskelgrupper. Hvis han har trent i årevis, som han selv sier, virker det på meg som idiotisk å trøkke seg full med silikon. Dessuten er det merkelig at han ikke har større muskler da. År med trening + silikon burde ha større resultater enn som så. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 29. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2004 Han har sillikon i brystmusklene og i bicepsene. Han kan ha trent andre muskelgrupper. Jeg bryr meg ekstremt lite om dette, men du må da skjønne at folk vil ha bedre kilder enn at du sier at du bare "vet" det. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 29. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2004 Vin Diesel har silikon i musklene? Bullcrap. Han har sillikon i brystmusklene og i bicepsene. Han kan ha trent andre muskelgrupper. Smell opp en kilde da, ikke bare si du har lest det. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 29. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2004 Vin Diesel har silikon i musklene? Bullcrap. Han har sillikon i brystmusklene og i bicepsene. Han kan ha trent andre muskelgrupper. Smell opp en kilde da, ikke bare si du har lest det. Har lest det på IMDB's forum, og Film/TV-forumet på Hardware.no. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 29. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2004 Ah.. Står det på internett er det jo sant Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2004 Har lest det på IMDB's forum, og Film/TV-forumet på Hardware.no. Drit nå i hva slags sprøyt amerikanske kvisetryner klarer å spy opp på IMDbs forum og les heller Diesels trivia, skrevet av kompetente folk. Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 30. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Vin Diesel har silikon i musklene? Bullcrap. Han har sillikon i brystmusklene og i bicepsene. Han kan ha trent andre muskelgrupper. Smell opp en kilde da, ikke bare si du har lest det. Har lest det på IMDB's forum, og Film/TV-forumet på Hardware.no. Jeg leste nettet at du var homo, er du det? Endret 30. desember 2004 av j0 Ø. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 30. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2004 Vin Diesel har silikon i musklene? Bullcrap. Han har sillikon i brystmusklene og i bicepsene. Han kan ha trent andre muskelgrupper. Smell opp en kilde da, ikke bare si du har lest det. Har lest det på IMDB's forum, og Film/TV-forumet på Hardware.no. Jeg leste nettet at du var homo, er du det? Hvor leste du det? Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 30. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2004 Hvor leste du det? Jeg prøvde å få frem at det du leser/hører ikke alltid er sannheten(kanskje jeg tok et dårlig eksempel :! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. desember 2004 hahha :!: Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 30. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2004 Vin Diesel har silikon i musklene? Bullcrap. Han har sillikon i brystmusklene og i bicepsene. Han kan ha trent andre muskelgrupper. Smell opp en kilde da, ikke bare si du har lest det. Har lest det på IMDB's forum, og Film/TV-forumet på Hardware.no. Jeg leste nettet at du var homo, er du det? hahahaha, skulle ønske jeg kunne gi deg honnør for den! Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 1. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 lol, lattis ass har sittet oppe i hele natt og lest fra side 1 til 29 :!: og det som tokk kaka var det siste, *jeg leste at du er homo* uansett, digger bodybuilding men sliter med måltider da spiser rett og slett ikke bra nok I år skal jeg faktisk skjerpe meg og prøve å få kropp til sommern. har nokk fett å ta av.. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 KArer, jeg trenger tips igjen.. Jeg vil gå ned i vekt (bli kvitt fettet) og trenger en diet...En enkel en bare.. Tenkte selv at jeg skulle prøve å bare spise "makaroni" liksom til middag, uten noe annet tillegg enn ketchup..hjelper det tror dere? har dere prøvd noe selv som virket? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 KArer, jeg trenger tips igjen..Jeg vil gå ned i vekt (bli kvitt fettet) og trenger en diet...En enkel en bare.. Tenkte selv at jeg skulle prøve å bare spise "makaroni" liksom til middag, uten noe annet tillegg enn ketchup..hjelper det tror dere? har dere prøvd noe selv som virket? Er ikke makaroni pasta da? pasta er jo bare karbohydrater.. er jo en grunn til at de fleste livsstilsendringer/slankekurer er "low-karb"- dietter.. Spis mer proteiner og mindre karbohydrater. Dersom du klarer å halvere karbohydratinntaket, og doble proteininntaket, vil det ordne seg.. med andre ord: spis mer kjøtt (kylling, laks og biff) og mindre tilbehør (poteter, pasta) og mer grønnsaket.. Dette bør forresten heller postes i treningstråden.. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) KArer, jeg trenger tips igjen..Jeg vil gå ned i vekt (bli kvitt fettet) og trenger en diet...En enkel en bare.. Tenkte selv at jeg skulle prøve å bare spise "makaroni" liksom til middag, uten noe annet tillegg enn ketchup..hjelper det tror dere? har dere prøvd noe selv som virket? Ta avsporingene i en egen tråd og/eller treningstråden, vi vil vel ikke ha tråden her stengt pga for store digresjoner vil vi vel? Post et bilde eller ti når dere svarer her! Endret 3. januar 2005 av Dr.X Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 Syntes han her hadde ganske bra trent kropp jeg! Vil heller bli lik han enn ødegård.. Les mer om han her: http://www.iform.no/profiler/john_sigurd.shtml Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå