Gå til innhold

Bodybuilding - Bilder av eliten [56k Warning]


Dr.X

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Vin Diesel har silikon i musklene? Bullcrap.

 

Well, I've worked out for years. For a long time it was my only sense of gratification.

 

I would get into fights with other bouncers when a guy was already on the floor and the other guys thought it was alright to jump up in the air and land on the guy's head.

 

Han har jobbet som utkaster, derfor det siste sitatet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Vin Diesel har silikon i musklene? Bullcrap.

 

 

Han har sillikon i brystmusklene og i bicepsene. Han kan ha trent andre muskelgrupper.

Hvis han har trent i årevis, som han selv sier, virker det på meg som idiotisk å trøkke seg full med silikon. Dessuten er det merkelig at han ikke har større muskler da. År med trening + silikon burde ha større resultater enn som så.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Har lest det på IMDB's forum, og Film/TV-forumet på Hardware.no.

Drit nå i hva slags sprøyt amerikanske kvisetryner klarer å spy opp på IMDbs forum og les heller Diesels trivia, skrevet av kompetente folk.

Lenke til kommentar
Vin Diesel har silikon i musklene? Bullcrap.

 

 

Han har sillikon i brystmusklene og i bicepsene. Han kan ha trent andre muskelgrupper.

Smell opp en kilde da, ikke bare si du har lest det.

Har lest det på IMDB's forum, og Film/TV-forumet på Hardware.no.

Jeg leste nettet at du var homo, er du det?

Endret av j0 Ø.
Lenke til kommentar
Vin Diesel har silikon i musklene? Bullcrap.

 

 

Han har sillikon i brystmusklene og i bicepsene. Han kan ha trent andre muskelgrupper.

Smell opp en kilde da, ikke bare si du har lest det.

Har lest det på IMDB's forum, og Film/TV-forumet på Hardware.no.

Jeg leste nettet at du var homo, er du det?

hahahaha, skulle ønske jeg kunne gi deg honnør for den!

Lenke til kommentar

lol, lattis ass :p har sittet oppe i hele natt og lest fra side 1 til 29 :!: og det som tokk kaka var det siste,

 

*jeg leste at du er homo* :dribble:

 

uansett, digger bodybuilding men sliter med måltider da :( spiser rett og slett ikke bra nok :( I år skal jeg faktisk skjerpe meg og prøve å få kropp til sommern. har nokk fett å ta av..

Lenke til kommentar

KArer, jeg trenger tips igjen..

Jeg vil gå ned i vekt (bli kvitt fettet) og trenger en diet...En enkel en bare..

Tenkte selv at jeg skulle prøve å bare spise "makaroni" liksom til middag, uten noe annet tillegg enn ketchup..hjelper det tror dere?

har dere prøvd noe selv som virket?

Lenke til kommentar
KArer, jeg trenger tips igjen..

Jeg vil gå ned i vekt (bli kvitt fettet) og trenger en diet...En enkel en bare..

Tenkte selv at jeg skulle prøve å bare spise "makaroni" liksom til middag, uten noe annet tillegg enn ketchup..hjelper det tror dere?

har dere prøvd noe selv som virket?

Er ikke makaroni pasta da? pasta er jo bare karbohydrater.. er jo en grunn til at de fleste livsstilsendringer/slankekurer er "low-karb"- dietter..

 

Spis mer proteiner og mindre karbohydrater. Dersom du klarer å halvere karbohydratinntaket, og doble proteininntaket, vil det ordne seg..

 

med andre ord:

spis mer kjøtt (kylling, laks og biff) og mindre tilbehør (poteter, pasta) og mer grønnsaket..

 

 

Dette bør forresten heller postes i treningstråden..

Lenke til kommentar
KArer, jeg trenger tips igjen..

Jeg vil gå ned i vekt (bli kvitt fettet) og trenger en diet...En enkel en bare..

Tenkte selv at jeg skulle prøve å bare spise "makaroni" liksom til middag, uten noe annet tillegg enn ketchup..hjelper det tror dere?

har dere prøvd noe selv som virket?

Ta avsporingene i en egen tråd og/eller treningstråden, vi vil vel ikke ha tråden her stengt pga for store digresjoner vil vi vel? :p

 

Post et bilde eller ti når dere svarer her!

 

Ronnie_Coleman.jpg

 

image065.jpg

 

70.jpg

 

75.jpg

Endret av Dr.X
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...