Anette_ Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 stemmer, var vel den tyske babyen som kunne holde 3kg rett ut om jeg husker riktig..? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 stemmer, var vel den tyske babyen som kunne holde 3kg rett ut om jeg husker riktig..? Jepp. Gjett om han kommer til å få bra kropp om han vokser som normalt a!! Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Frank Zane som 60-åring. Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 stemmer, var vel den tyske babyen som kunne holde 3kg rett ut om jeg husker riktig..? Jepp. Gjett om han kommer til å få bra kropp om han vokser som normalt a!! BLir nok ikke normal vekst der i gaarden (Hater at tastaturet tror det er engelsk...) Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Heh, her markus ruhl og kona hans (omfg) umenneskelig svær han karen.. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 kjerring med mannekropp? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 kjerring med mannekropp? Faktisk finnes det kvinnelige bodybuildere som klarer mer enn 200 kg i benk! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 det er sykt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Stakkars unger har ikke engang hår under arma. så skal det være hardcore treningsfreaks. Men fy faen om noen prøver og slå til dem... men de unga blir sikkert ikke så høy engang.. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Stakkars unger har ikke engang hår under arma. Er det så uvanlig? Har vel en del med utseende og hygiene å gjøre også. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Stakkars unger har ikke engang hår under arma. så skal det være hardcore treningsfreaks.Men fy faen om noen prøver og slå til dem... men de unga blir sikkert ikke så høy engang.. Richard Sandrak er ikke mer enn 140 cm høy, noe som er lite selv for en 12-åring. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 HEFTIG kropp for alderen!: Noen som vet hvem dette er? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Han i midten hadde fin 6-pack! Hvertfall i forhold til han nederste, selv om den nederste hadde bedre armer... Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Stakkars unger har ikke engang hår under arma. så skal det være hardcore treningsfreaks.Men fy faen om noen prøver og slå til dem... men de unga blir sikkert ikke så høy engang.. Richard Sandrak er ikke mer enn 140 cm høy, noe som er lite selv for en 12-åring. Å trekke frem enkeltpersoner er jo irrellevant(hvis man skal "bevise" at vekttrening ikke er bra for høydevekst)... Hvis han ikke hadde trent styrke er det ikke sikkert han hadde blitt lenger, og det er jo forskjell på hvor gamle folk er når de vokser. Han ser jo ut til å ha hypermobile ledd, kan det ha noe med saken å gjøre? (at han er "så" kort) Endret 23. november 2004 av j0 Ø. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg skal snart begynne med proteindrikk nå (nærmere jul) og lurte på om dere hadde noen å anbefale? En 2-3kg, 400-600kr, og det må gå ann å betale på postordre.. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 du kan f.eks se på www.proteinfabrikken.no finnes mange andre lignende butikker men jeg kommer ikke på navn sånn i farten. Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 du kan f.eks se på www.proteinfabrikken.nofinnes mange andre lignende butikker men jeg kommer ikke på navn sånn i farten. Jeg syns proteinfabrikken sitt pulver ikke smaker spesielt godt. Men billig er det da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå