j0 Ø. Skrevet 12. november 2004 Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 Takk takk, kan sikkert hive opp no oppdateringer etterhvert. Jepp, få gjerne med mål, og litt info om styrke og vekt feks. (egen tråd?) Lenke til kommentar
lperik Skrevet 12. november 2004 Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 Jepp, få gjerne med mål, og litt info om styrke og vekt feks. (egen tråd?) Ja, blir litt feil å poste sånt her. Fra Mr.Olympia 2004: ' Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 12. november 2004 Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 Hva skal man si? De er store Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 12. november 2004 Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 Hva skal man si? Vedder på at tissen er like lang som en binders, pga av all boling. Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 12. november 2004 Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 Hva skal man si? Vedder på at tissen er like lang som en binders, pga av all boling. Vedder på at kunnskapen din om bol er lik null... Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 12. november 2004 Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 Hva skal man si? Vedder på at tissen er like lang som en binders, pga av all boling. det med tissestørrelse og boling er en jævla stor seigliva myte. nei jeg snakker ikke av egen erfaring. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 12. november 2004 Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 Hva skal man si? Vedder på at tissen er like lang som en binders, pga av all boling. Det er klinkekulan som krymper mens man boler, og det vokser tilbake til normal størrelse igjen om man kjører bra PCT etter endt kur. Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 13. november 2004 Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Hva skal man si? Vedder på at tissen er like lang som en binders, pga av all boling. Det er klinkekulan som krymper mens man boler, og det vokser tilbake til normal størrelse igjen om man kjører bra PCT etter endt kur. Joda, men kuren må heller ikke være for lang osv, man kan også ha uflaks... Og det er forskjell på hva slags bol du tar. Endret 13. november 2004 av j0 Ø. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 13. november 2004 Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 Dette var utentvil kvalmt.... Det jeg tenker på når jeg ser de musklene er fyllte gjennomsiktige plastikkposer ;D Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 14. november 2004 Rapporter Del Skrevet 14. november 2004 Hva skal man si? Vedder på at tissen er like lang som en binders, pga av all boling. Tissen blir ikke noe mindre tror jeg, men gutta må jo ha et lite monster mellom beina for at den skal komme forbi lårene deres De er jo like tykke rundt lårene som jeg er rundt midjen ( og det er MED armer ) Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 14. november 2004 Rapporter Del Skrevet 14. november 2004 Styggeste jeg har sett. Boling er for tapere. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. november 2004 Ruhl in Private: Her på trening sammen med coleman faktisk! Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 14. november 2004 Rapporter Del Skrevet 14. november 2004 Dette var utentvil kvalmt.... Det jeg tenker på når jeg ser de musklene er fyllte gjennomsiktige plastikkposer ;D Og det jeg tenker på når jeg leser innlegget ditt er at ingen ber deg lese denne tråden Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 14. november 2004 Rapporter Del Skrevet 14. november 2004 Styggeste jeg har sett.Boling er for tapere. Ja uten tvil... Men å ha 3000inlegg på hw.no er for tøffinger! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 14. november 2004 Rapporter Del Skrevet 14. november 2004 trukke man vinner mr. konkuranser uten bol, men jeg holder meg til; kreatin, protein og karbohydrater. Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 14. november 2004 Rapporter Del Skrevet 14. november 2004 Det er greit å bli litt stor, men Mr.Olympia? Nei.... Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 15. november 2004 Rapporter Del Skrevet 15. november 2004 Det er greit å bli litt stor, men Mr.Olympia?Nei.... Neivel? Dette er en tråd for bilder av folk i Mr.Olympia kaliber, og hvis man ikke liker det kan en finne seg en annen tråd isteden for å klage og syte over hvor stygt det er... Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 15. november 2004 Rapporter Del Skrevet 15. november 2004 Sier ikke no mot det, jeg er oppriktig fasinert, men du verden! Gutta er vel "litt" store? Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 15. november 2004 Rapporter Del Skrevet 15. november 2004 Sier ikke no mot det, jeg er oppriktig fasinert, men du verden!Gutta er vel "litt" store? Joda seff, er ikke veldig fint. Men rått er det Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 15. november 2004 Rapporter Del Skrevet 15. november 2004 Sier ikke no mot det, jeg er oppriktig fasinert, men du verden!Gutta er vel "litt" store? Joda seff, er ikke veldig fint. Men rått er det Hehe, det er fasinerende ja Gutta ser ut som okser jo... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå