LarsP Skrevet 13. september 2004 Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 Vet, husker at jeg hatet Ken Waller etter den filmen. Bra at jeg fant ut at det hele var iscenesatt av de som laget filmen og ikke av Ken selv. Er det bare meg eller så Mike faktisk bedre ut enn Ken, selv om Ken vant Mr. Universe og Mike kom på en flatterende 4.plass? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 13. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 Vet, husker at jeg hatet Ken Waller etter den filmen. Bra at jeg fant ut at det hele var iscenesatt av de som laget filmen og ikke av Ken selv. Er det bare meg eller så Mike faktisk bedre ut enn Ken, selv om Ken vant Mr. Universe og Mike kom på en flatterende 4.plass? Vet, jeg syns Mike Katz var overlegen. Ikke at jeg er noen proff til å vurdere symmetri og det der, men mike katz var VOLDSOM.. Brystet tar/tok av helt.. Har du sett pumping iron making of og 25års jubileet? Med interview og pakka? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. september 2004 Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 Ja, enig. Han hadde en enorm brystkasse. Ken Waller så nærmest underernært ut i forhold. Har sett alle sammen. Har også Lou Ferrignos "Stand Tall" og Dorian Yates "Blood and Guts" i samlingen. Den første er et testament på hvordan ALLE kan lykkes, den andre er en glimrende treningsvideo. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 13. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 Ah, førstnevnte må jeg få tak i !! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 13. september 2004 Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 Synes bare det virker så jævlig unødvendig å bygge muskelmasse. Hva skjedde med kroppsbeherskelse og styrke? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. september 2004 Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 Kroppsbeherskelse? Vel, se litt på Ed Corney eller Ilan Rosenberg. De gutta har kontroll. Styrke? Lou Ferrigno - 250kg i benken. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. september 2004 Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 Hva med å sette opp en regel eller 2? Så slipper du tråden bli forsøplet av "fy faen så stygt" osv.... Kule bilder btw og han jackson fyren hadde syke mage muskler! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Verdens sterkeste mann (ifjor ihvertfall og i år også tror eg) Til høyre: Mariusz Pudzianowski Har kanskje ikke den største og fineste kroppen (i forhold til bodybuildere) men har en utrolig styrke. Effektive muskler! At the young age of 16, he entered his first national bench press competition and managed to press 160kg (353lb). Two years later, Mariusz joined the four-wheel club with a 205kg (452lb) lift. :wow: Endret 14. september 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 svarte, arnold var svær! 210cm eller.no ? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 svarte, arnold var svær! 210cm eller.no ? Nope arnold er 6.2 feets som er 1.88 høy. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 At the young age of 16, he entered his first national bench press competition and managed to press 160kg (353lb). Two years later, Mariusz joined the four-wheel club with a 205kg (452lb) lift. :wow: DET kan ikke være sunt! Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 svarte, arnold var svær! 210cm eller.no ? Nope arnold er 6.2 feets som er 1.88 høy. ok,så bare så høy ut på det bildet :!: Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 forrige side: http://home.swipnet.se/~w-40169/simons-gym/a22.jpg Fyttig.. for en rygg. litt forskjell på meg og han får og si det slik Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Apropos rygg. Dorian Yates, en av de virkelig store gjennom tidene: Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Tror han har den bredeste ryggen jeg har sett noensinne.. det bildet er helt sinnsykt.. Flere bilder av Yates: [selveste muskelmasse monsteret] Her en sammenligning av yates, coleman og arnold's rygg: http://www.treningsforum.no/forum/index.ph...c=6313.0;id=524 Yates før og nå: Endret 14. september 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Hvorfor får disse muskelmonstrene sånne "ormer" under huden? Som på høyrebildet til Yates, på armen. Så Arnold hadde dem på lårene også. Er ikke det litt skummelt? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Chicks dig worms. Lenke til kommentar
monstar Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Fysj så stygt! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Bare damer som ser ut som menn (altså bodybuilder-berter) digger sånt Men jeg lurer på hva disse ormene under huden er. Hvorfor det blir sånn. Endret 14. september 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå