Gå til innhold

Bodybuilding - Bilder av eliten [56k Warning]


Dr.X

Anbefalte innlegg

antallet arnolder var bare for å stå i stil med antallet bilder jeg postet av han.

ser selv at han ikke er en "perfekt" bygger. men seyns han er en veldig fin fysikk, selv om sergio var enda mer massiv.

liker selv både han og sergio godt, begge ser utrolig mye bedre ut enn dagens byggere.

 

edit: den største trenger ikke være den beste, smak og behag o.s.v...

Var ikke ment som noen kritikk til deg, mer som en tankevekker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjener du noen som har tatt/tar steroider, kanskje? Siden du "vet" så mye om steroider...  :roll:

Haha, akkuratt som å "kjenne" noen som "boler" er synonymt med å ha peil.

Jeg kjenner en som brukte steroider. Han var Jugoslavisk mester i bodybuilding op 80-tallet, og kom på 5. plass på en eller annen internasjonal greie. Han angrer allikevel som en hund... Hvorfor? Fordi har mangler en nyre, og er såpass skadet at han ikke kan spise sterk mat en gang. Han holder foredrag i flere treningsstudioer om bivirkningene ved steroider. Han brukte bare steroider en kort stund på 80-tallet.

 

Han er forøvrig sterk i dag også, ettersom han klarer nesten 200 kg i benk.

Lenke til kommentar
Kjener du noen som har tatt/tar steroider, kanskje? Siden du "vet" så mye om steroider...  :roll:

Haha, akkuratt som å "kjenne" noen som "boler" er synonymt med å ha peil.

Jeg kjenner en som brukte steroider. Han var Jugoslavisk mester i bodybuilding op 80-tallet, og kom på 5. plass på en eller annen internasjonal greie. Han angrer allikevel som en hund... Hvorfor? Fordi har mangler en nyre, og er såpass skadet at han ikke kan spise sterk mat en gang. Han holder foredrag i flere treningsstudioer om bivirkningene ved steroider. Han brukte bare steroider en kort stund på 80-tallet.

 

Han er forøvrig sterk i dag også, ettersom han klarer nesten 200 kg i benk.

Jaha så forferdelig interessant, skjønner godt at du har peil ja... Er vel ingen som har påstått at steroider er ufarlig her heller...

Lenke til kommentar
Gi meg ett år og noen tusen i cash så skal jeg hive opp no bilder hehe

Hvis du mener du greier å bygge en sånn fysikk, så er det nok litt mer en ett år som skal tiL :)

Ja, er nok det. Slenger på ett bilde som viser fremgang fra slutten av september til frem til nå bare for morro:

 

sept_nov.JPG

 

Begynner iallefall å få bygd opp skuldre/nakke litt, men ser at jeg har ett stykke frem til de store ennå hehe :p

Lenke til kommentar
Gi meg ett år og noen tusen i cash så skal jeg hive opp no bilder hehe

Hvis du mener du greier å bygge en sånn fysikk, så er det nok litt mer en ett år som skal tiL :)

Ja, er nok det. Slenger på ett bilde som viser fremgang fra slutten av september til frem til nå bare for morro:

 

sept_nov.JPG

 

Begynner iallefall å få bygd opp skuldre/nakke litt, men ser at jeg har ett stykke frem til de store ennå hehe :p

Ser ut til å være bra fremgang det! Men du burde prøve å ta bilde fra samme vinkel, kanskje få noen andre til å ta det. Så er det lettere å holde øye med fremgangen.

Lenke til kommentar
Not bad lperik! Keep up the good work.  :thumbup:

Takk takk, kan sikkert hive opp no oppdateringer etterhvert. :)

 

 

Ang vinkel så er det litt vanskelig å finne akkurat samme stilling jeg stod i forrige gang, men ser jo litt fremgang (iallefall syns jeg det) :p

 

 

stektfisk: Trener 7dager i uka, noen ganger 2ganger om dagen. splittprogram så går minimum 3dager mellom jeg trener de samme muskelgruppene så de får hvilt seg ut. Spiser wheygain og kreatin i samhold med masse proteinrik mat. null alkohol. bol? nei det har vi ikke sett

Endret av lperik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...