Dr.X Skrevet 7. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2004 Tror det har noe med vinkelen bildet er tatt fra. Neida, er sånn på alle bilder: Arnold var forresten veldig glad i Sergio: Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 7. november 2004 Rapporter Del Skrevet 7. november 2004 hehe, kule bilder! :!: Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 7. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2004 Skulle gitt mye for Arnolds armer Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 7. november 2004 Rapporter Del Skrevet 7. november 2004 både arnolds og sergios armer er rå! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 7. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2004 no doubt! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 7. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2004 25 år gamle russeren Alexander Fedorov: Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 8. november 2004 Rapporter Del Skrevet 8. november 2004 Ville dere sett sånn ut? tenk når de slutter å trene Men det er helt villt, sant det Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. november 2004 Kunne gjerne sett ut som noen av disse ja.. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 8. november 2004 Rapporter Del Skrevet 8. november 2004 arnold på et tidlig stadie hadde vært fint, må bare bli høyere, slankere og mer muskuløs så er jeg der, hehe. Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 8. november 2004 Rapporter Del Skrevet 8. november 2004 Dr.X du er bodybuilder ikkesant? Hvor utbredt er bruken av bol blandt normenn? Og har du prøvd det? Bare lurer... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Hvis du definèrer Bodybuilder som en som står på scenen og konkurrerer så er jeg ikke det nei.. Gjør det på hobbynivå, men er ganske i startfasen enda.(som du kan se i Recent pic post) Får se hva fremtiden bringer Så nei, har ikke brukt veksthormoner av noe slag. Vet om flere som har prøvd det, men kan ikke si at det er veldig utbredt akkurat her. Må nok til Oslo i hardcore gymsa så finner du mye rart! Endret 8. november 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. november 2004 Noen her som klarer å grave opp noen skikkelig bilder av good ol' Mike Katz? Sliter med å finne noe bra.. Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 8. november 2004 Rapporter Del Skrevet 8. november 2004 Dr.X du er bodybuilder ikkesant?Hvor utbredt er bruken av bol blandt normenn? Og har du prøvd det? Bare lurer... Det sies at 0,7% av alle jenter og 1,3% av alle gutter i norge har prøvd bol. Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 8. november 2004 Rapporter Del Skrevet 8. november 2004 Neida, er sånn på alle bilder: Alle bildene du har lagt inn har en skyggelegging som gjør det identisk med det andre bildet. Forskjellen er nok mye mindre en man skulle tro. Men perfekt symmetri er det som sagt svært få som har. Se feks på bicepsene til Arnold Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 8. november 2004 Rapporter Del Skrevet 8. november 2004 arnold arnold arnold Oppskrytt oppskrytt oppskrytt... Arnold har bra armer(bra biceps og ganske bra triceps, underarmene er helt OK) Arnold har en ganske bra rygg(bra definisjoner og tykkelse, mangler litt bredde) Arnold har bra pecs. Arnold har STOR midje, ikke fra siden slik som dagens byggere men bakifra, jeg vil tro at coleman har smalere midje bak/fremifra en Arnold. Arnold har greie ben, som er estetiske. Arnold sine skuldre er dårlige. Arnold har en grei nakke. Arnold er på ingen måte en dårlig bygger, MEN jeg syns han er oppskrytt. Feks de "store" arma hans. feks Sergio hadde en god del større armer. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. november 2004 Se feks på bicepsene til Arnold Det har jeg faktisk aldri lagt merke til Ser det nå som jeg går gjennom bildesamlinga, hans høyre biceps er en god del bedre enn venstre. Derfor han er så glad i bicepspose med bare høyre arm Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 8. november 2004 Rapporter Del Skrevet 8. november 2004 (endret) arnold arnold arnold Oppskrytt oppskrytt oppskrytt... Arnold har bra armer(bra biceps og ganske bra triceps, underarmene er helt OK) Arnold har en ganske bra rygg(bra definisjoner og tykkelse, mangler litt bredde) Arnold har bra pecs. Arnold har STOR midje, ikke fra siden slik som dagens byggere men bakifra, jeg vil tro at coleman har smalere midje bak/fremifra en Arnold. Arnold har greie ben, som er estetiske. Arnold sine skuldre er dårlige. Arnold har en grei nakke. Arnold er på ingen måte en dårlig bygger, MEN jeg syns han er oppskrytt. Feks de "store" arma hans. feks Sergio hadde en god del større armer. antallet arnolder var bare for å stå i stil med antallet bilder jeg postet av han. ser selv at han ikke er en "perfekt" bygger. men seyns han er en veldig fin fysikk, selv om sergio var enda mer massiv. liker selv både han og sergio godt, begge ser utrolig mye bedre ut enn dagens byggere. edit: den største trenger ikke være den beste, smak og behag o.s.v... Endret 8. november 2004 av M`kululu Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. november 2004 Som dere sier har ingen perfekt fysikk og symmetri, men vil si at Dexter Jackson er veldig veldig nær.. I mine øyne.. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 8. november 2004 Rapporter Del Skrevet 8. november 2004 han er så absolutt en av de som ligger bra ann der, særlig nå for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå