Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Bodybuilding - Bilder av eliten [56k Warning]

Dr.X

Anbefalte innlegg

Benkrekorden uten skjorte er 323kg i IPF. Jeg tviler sterkt på om Bill Pearl var ren hele sin karriere. Når man "boler" så kjører man det i kurer. For å at du skal få noe å identifisere deg med, så "bola" ikke Arnold året rundt. Folk reagerer forksjellig på preparater skjønner du superseven. Noen kan ta "bol" uten at de merker noen bieffekter, mens noen andre får hele pakka.

PS: Jeg er ikke på noen måte positiv mtp bol. Men feilinformasjon er bare dumt.

Endret av j0 Ø.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rå ned ett hakk nå gutta :p Post heller noen kreative bilder i stedet for å begynne å legge opp til krangel! Eneste som virkelig vet om Bill Pearl har bola eller ikke er han selv, så drit nå i dèt..

Ang det at bol er "oppskrytt".. Vel, se nå på toppskiktet i mesterskapene i de konkurransene som skryter av å være "clean", og så se på Mr. Universe/Olympia. Forskjellen er vel ca 50kg muskelmasse, pluss pluss.

Så effektene er helt klart til stedet, men at du ikke blir superman over natta skjønner vel hver person med litt logisk tenkning

:p

sp634145_pano.jpg

Endret av Dr.X
Lenke til kommentar

Synes personlig ikke det er fint at nesten alle musklene på kroppen vises (bemerk deg; nesten). Men det er fett med sånn selvbrunings "saus" de smører seg inn med før de skal på scenen :thumbup: 2 bad at noen bare tar det på kroppen og ikke hodet, slik at det ser ut som de har på seg en drakt med muskler :!:

Lenke til kommentar
Mange her som har tatt litt for mye veksthormoner!! Ser det på magene deres, innvollene blir overdimensjonerte og de får stor mage selv med synlig sixpack. Stygt som juling!

Gi meg ett år og noen tusen i cash så skal jeg hive opp no bilder hehe

Mmm, men de går vel på steroider og slikt? Da er det vel en kroppsdel som ikke er så stor som resten :p

Lenke til kommentar
Sergio:

Legg merke til formen på hans venstre arm (Fra hans synsvinkel) ift. høyre armen.  :hmm:

Tror det har noe med vinkelen bildet er tatt fra. Uansett så er det svært få som er helt symetriske.

PS: Sergio er RÅ(råere en Arnold)

Endret av j0 Ø.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...